Мінфін - Курси валют України

Встановити

класичне незнання правил платіжної системи Visa

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
MSkyi 31 січня 2023, 10:18
купив авіаквиток, авіакомпанія скасувала рейс, гроші не повертає.

Згідно правил Visa — Dispute Condition 13.1—Merchandise/Services Not Received
маю право розпочати диспут у рамках 120 днів з моменту неотримання послуги — The time frame would be 120 days from the expected services (not to exceed 540 days from the transaction processing date).

Джерело https://usa.visa.com/content/dam/VCOM/download/about-visa/visa-rules-public.pdf сторінка 737

120 днів з моменту неотримання очікуваної послуги — тобто, дати вильоту.
Конкордбанк же вважає, що з 120 днів слід рахувати з моменту оплати, що прямо суперечить Visa — not to exceed 540 days from the transaction processing date.

не один раз проводив chargeback в Приваті, Моно і завжди це було каменем спотикання, що 120 днів для авіаквитків рахується з моменту неотримання послуги. Врешті виходив на компетентного співробітника і вигравав чарджбек, а тут ніяк — перша лінія як посередник, зв’язатися з відділом спірних операцій і розпочати диспут неможливо.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Конкорд 💰 / Відгуки про Банк Конкорд 📝 / класичне незнання правил платіжної системи Visa