класичне незнання правил платіжної системи Visa
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Згідно правил Visa — Dispute Condition 13.1—Merchandise/Services Not Received
маю право розпочати диспут у рамках 120 днів з моменту неотримання послуги — The time frame would be 120 days from the expected services (not to exceed 540 days from the transaction processing date).
Джерело https://usa.visa.com/content/dam/VCOM/download/about-visa/visa-rules-public.pdf сторінка 737
120 днів з моменту неотримання очікуваної послуги — тобто, дати вильоту.
Конкордбанк же вважає, що з 120 днів слід рахувати з моменту оплати, що прямо суперечить Visa — not to exceed 540 days from the transaction processing date.
не один раз проводив chargeback в Приваті, Моно і завжди це було каменем спотикання, що 120 днів для авіаквитків рахується з моменту неотримання послуги. Врешті виходив на компетентного співробітника і вигравав чарджбек, а тут ніяк — перша лінія як посередник, зв’язатися з відділом спірних операцій і розпочати диспут неможливо.