Невозврат 20% от платежа за интернет от Фрегат
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Банк Конкорд не вернул обещанный кэш-бэк — 20 % от платежа за интернет от Фрегата. Была у них такая замануха в течение нескольких лет, с целью продвижения кредитных карт. Перед тем, как оплачивать, позвонил в банк, чтобы узнать — действительна ли услуга. Подтвердили — да, действительна. Оплату произвел в феврале 2020. В июне 2020 позвонил в банк, чтобы узнать судьбу кэш-бэка. Сообщили, что услуга больше не работает. Удивился, тем более, что на странице web-банкинга, в истории платежей, данная оплата обозвана «Интернет Фрегат Возврат платежа 20 %». Такие дела. Мелочь, но обидно
Відповідь банку
26 червня 2020, 11:03
Доброго дня! Просимо вас надати контактні дані для уточнення дати платежу за Фрегат та нарахування бонусів, звернувшись в наш контакт-центр за телефонами: + 380 68 734 50 05, + 380 56 734 50 05 або + 380 50 734 50 05.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар