Банк не дозволяє в інтернет застосунку користуватися поточним рахунком
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
Проблема не вирішена!
Такі ж самі проблеми і в мене вже більше 4 — х місяців! Банк нахабно і цинічно вимагає приїхати в офіс до України, хоч не пролонгував дію карти і я не маю доступу до моїх коштів. На мої прохання ввести віртуальні карти банк відповів, що це для нього дорого! Єдиний вихід отримати мої кошти — це переказ по реквізитах, за який я маю сплатити 0.25 за мої ж власні кошти. Чат на сайті та у Вайбер не фіксується, за неправильне консультування банк не відповідає.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Комінбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43 | 43.7 |
PLN | 9.8 | 10.3 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Вже багато років є ввшим клієнтом та депозитним вкладником. Користуюся довший час виключно інтернет застосунком через довге перебування за кордоном. Питання, чому всі українські банки що мають інтернет застосунки мають функцію інтернет картки, а ви немаєте??? Людина поставила немалі кошти на депозитах, які закінчилися, картка також давно вже протермінована, тоді кошти потрапляють на поточний рахунок, з якого взагалі неможливо в форматі ІВАN переказати кошти чи оплатити послугу, бо в застосунку написано … як вирок … «заборонено умовами рахунку». Тоді виходить кругова порука, людина поставила на депозит кошти, кошти повернулися на поточний, але скористатися цими коштами ви неможете, ба навіть перелформити один з депозитів вийшло аж за тиждень мук, бо застосунок не міг підібрати підходячий депозит. Жоден ваш віртуальний помічник, це просто якийсь жах і для чого він взагалі не вирішує нічого від слова НІЧОГО, посилає клієнта на відділення або гарячу лінію. З певних причин на відділенні клієнт буде за декілька років зі зрозумілих причин, а дзвонити на гарячу лінію з закордону пробували, не вирішено було нічого, бо включився автовідповідач і клієнт в результаті за дзвінок з закордону оплатив додатково ще 38,63 долари США минулого місяця! Прохання:
1. Дати можливість скористатися своїм поточним рахунком і своїми знеціненими коштами в гривні в інтернет застосунку і переказати кошти на ІBAN, а не посилати «заборонено умовами рахунку»!!!
2.Створити можливість в Інтернет застосунку банку CIB відкривати віртуальну картку, яку можна наприклад додати в Google Pay чи Apple Pay, так як це є в інших банках України і можливість користуватися своїми коштами! Не кожен в стані дзвонити вам на гарячу лінію з США і потім оплачувати рахунки за ваші автовідповідачі а тимбільше піти на відділення коли фізично людина за тисячі кілометрів від України!
3. Вдосконалення додатку CIB, щоб клієнт в якого десятки депозитів і після закінчення кожного не мучився тиждень і більше щоб переоформити вклад, бо застосунок проводить регламентні роботи, не працює, не дозволяє підібрати депозит по декілька днів!!! Якщо банк європейський то чому таке обслуговування
дякуємо, що детально описали ситуацію.
Ми підготували відповідь і надіслали її на Вашу електронну адресу. Щиро просимо ознайомитися з листом, і якщо у Вас виникнуть будь-які додаткові запитання, будь ласка, звертайтеся до нашого контакт-центру.
Центр клієнтської підтримки: 0 800 501 200 (безкоштовно по Україні)
Дзвінки із-за кордону: +38 044 290 79 00 (вартість дзвінків згідно з тарифами вашого оператора)
Дякуємо, що багато років обираєте саме COMINBANK — для нас велика честь і відповідальність бути Вашим фінансовим партнером. Ми щиро цінуємо довіру кожного клієнта і постійно вдосконалюємо наші послуги, аби відповідати Вашим очікуванням. Перепрошуємо за будь-які незручності та прагнемо зробити все можливе для Вашого комфорту.
З повагою та найкращими побажаннями,
команда АТ «КОМІНБАНК»