Банк не дозволяє в інтернет застосунку користуватися поточним рахунком
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 8
Проблема не вирішена!
Такі ж самі проблеми і в мене вже більше 4 — х місяців! Банк нахабно і цинічно вимагає приїхати в офіс до України, хоч не пролонгував дію карти і я не маю доступу до моїх коштів. На мої прохання ввести віртуальні карти банк відповів, що це для нього дорого! Єдиний вихід отримати мої кошти — це переказ по реквізитах, за який я маю сплатити 0.25 за мої ж власні кошти. Чат на сайті та у Вайбер не фіксується, за неправильне консультування банк не відповідає.
- +
- 0
-
- Жанна Стеклова
- 27 грудня 2024, 14:21
- #
Вчера сражалась с ботом-помощником на Алиекспресс,да боты они все такие, не могут до конца еще въехать что к чему
- +
- 0
-
- Елена Плющ
- 29 грудня 2024, 16:06
- #
Дивно, але явно видно, що одна людина спеціально пише відгук і про свою ситуацію з різних акаунтів. А навіщо так робити взагалі? Чи вас уже модератор заблокував за фейковий відгук?
- +
- 0
-
- Иван Александров
- 30 грудня 2024, 15:01
- #
Що я щойно прочитав? склалося враження, що взагалі ця людина не дивилася ні умови за своїм договором, ні правила використання — а тепер просто хоче так, як вона хоче, і всі навколо винні. типовий український клієнт
- +
- 0
-
- Ксения Бабай
- 31 грудня 2024, 14:43
- #
Согласна, я когда читала не знала плакать или смеяться, особенно с того что теперь должны персонально кому-то карту выпустить или транш сделать который непредусмотрен. Ну уехал ты и не продумал все моменты до конца, так хотя бы попроси войти в положение, а не начинай с наезда
Банк не вирішує проблему по суті за три роки війни, а лише ставить клієнтів перед фактом, що карти не виконують своїх функцій! Інші відповідальні банки, навіть державні, відкривають клієнтам миттєво віртуальні карти, а цей банк нахабно пише «завітайте до нас у відділення» при цьому не думає скільки це буде коштувати клієнту фінансово та безпеково.
30.12.2024
Шановні Клієнти!
Для Вашої зручності, строк дії карток, термін дії яких завершується в період з січня 2022 року по грудень 2024 року, буде продовжено до 31.12.2025 з наданням можливості здійснювати наступні види операцій (за умови налаштувань щодо можливості обслуговування карток із подовженим строком дії на стороні еквайра):
розрахунки в торгово-сервісних мережах;
оплата в мережі Інтернет — не проходить;
видача готівки в АТМ, касах банків та касах торгових точок;
здійснення переказів з картки на картку (р2р) — не проходить;
реєстрація в системі Інтернет-банкінгу «CIB-online».
Звертаємо увагу, що в разі якщо еквайр торгової точки/сайту/АТМ/каси тощо, де здійснюється операція, перевіряє термін дії картки — операція буде неуспішною (зокрема, здійснення переказів з картки на картку та оплата в інтернеті).
Враховуючи обмежений функціонал карток, термін дії яких було продовжено Банком, рекомендуємо оформити нову картку, завітавши до будь-якого працюючого відділення Банку, яке надає повний перелік послуг для фізичних та/або юридичних осіб, за адресами, вказаними в розділі
Нікому не раджу зв+язуватися з СІБ!!! Банк не продовжив дію карток і вимагає від клієнтів за свій рахунок повертатися в Україну і звертатися до відділень для переоформлення карток. Банк не відповідає за безпеку та фінансові витрати клієнтів, а наживається на тарифах по картах та переказу по реквізитах.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Комінбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 45.8 | 46.4 |
PLN | 10.4 | 10.9 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Вже багато років є ввшим клієнтом та депозитним вкладником. Користуюся довший час виключно інтернет застосунком через довге перебування за кордоном. Питання, чому всі українські банки що мають інтернет застосунки мають функцію інтернет картки, а ви немаєте??? Людина поставила немалі кошти на депозитах, які закінчилися, картка також давно вже протермінована, тоді кошти потрапляють на поточний рахунок, з якого взагалі неможливо в форматі ІВАN переказати кошти чи оплатити послугу, бо в застосунку написано … як вирок … «заборонено умовами рахунку». Тоді виходить кругова порука, людина поставила на депозит кошти, кошти повернулися на поточний, але скористатися цими коштами ви неможете, ба навіть перелформити один з депозитів вийшло аж за тиждень мук, бо застосунок не міг підібрати підходячий депозит. Жоден ваш віртуальний помічник, це просто якийсь жах і для чого він взагалі не вирішує нічого від слова НІЧОГО, посилає клієнта на відділення або гарячу лінію. З певних причин на відділенні клієнт буде за декілька років зі зрозумілих причин, а дзвонити на гарячу лінію з закордону пробували, не вирішено було нічого, бо включився автовідповідач і клієнт в результаті за дзвінок з закордону оплатив додатково ще 38,63 долари США минулого місяця! Прохання:
1. Дати можливість скористатися своїм поточним рахунком і своїми знеціненими коштами в гривні в інтернет застосунку і переказати кошти на ІBAN, а не посилати «заборонено умовами рахунку»!!!
2.Створити можливість в Інтернет застосунку банку CIB відкривати віртуальну картку, яку можна наприклад додати в Google Pay чи Apple Pay, так як це є в інших банках України і можливість користуватися своїми коштами! Не кожен в стані дзвонити вам на гарячу лінію з США і потім оплачувати рахунки за ваші автовідповідачі а тимбільше піти на відділення коли фізично людина за тисячі кілометрів від України!
3. Вдосконалення додатку CIB, щоб клієнт в якого десятки депозитів і після закінчення кожного не мучився тиждень і більше щоб переоформити вклад, бо застосунок проводить регламентні роботи, не працює, не дозволяє підібрати депозит по декілька днів!!! Якщо банк європейський то чому таке обслуговування
дякуємо, що детально описали ситуацію.
Ми підготували відповідь і надіслали її на Вашу електронну адресу. Щиро просимо ознайомитися з листом, і якщо у Вас виникнуть будь-які додаткові запитання, будь ласка, звертайтеся до нашого контакт-центру.
Центр клієнтської підтримки: 0 800 501 200 (безкоштовно по Україні)
Дзвінки із-за кордону: +38 044 290 79 00 (вартість дзвінків згідно з тарифами вашого оператора)
Дякуємо, що багато років обираєте саме COMINBANK — для нас велика честь і відповідальність бути Вашим фінансовим партнером. Ми щиро цінуємо довіру кожного клієнта і постійно вдосконалюємо наші послуги, аби відповідати Вашим очікуванням. Перепрошуємо за будь-які незручності та прагнемо зробити все можливе для Вашого комфорту.
З повагою та найкращими побажаннями,
команда АТ «КОМІНБАНК»