Должен признать, но банк умеет работь с клиентами! обслуживание отличное пока
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- 0
- Жанна Стеклова
- 21 червня 2024, 16:27
- #
У всіх банках, з якими мала справу, смс-інформування було ввімкнене відразу, потім доводилося його відключати. Це нормально насправді, адже є така штука як безпека, а це, крім іншого, додатковий запобіжний захід. Те що ми його ігноруємо це вже інше питання)
- +
- 0
- Ігнат Фролов
- 21 червня 2024, 18:20
- #
Теж пам’ятаю дзвонив у підтримку з цієї причини,оскільки тільки відкрив депозит і ще не розібрався з додатком. Пам’ятаю що кілька хвилин зайняло не більше
- +
- 0
- arssamoxin
- 23 червня 2024, 20:32
- #
Кредити зараз напевно ніде приватним особам не видають, але в плані депо мені теж все ок
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Комінбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.5 | 44.25 |
PLN | 10.05 | 10.55 |
USD | 41.7 | 42.37 |
Всі курси банку |
Общаюсь с банками уже лет 15 наверное и есть с чем сравнивать.
Должен признать, но банк умеет работь с клиентами! Не разу (боюсь сглазить) небыло с банком конфликтов, и я сейчас говорю не про выплату денег, а про отношение сотрудников к клиентам. Всегда с банком можно найти компромис по любому вопросу. сотрудники всегда подсказывают, идут на уступки и это вызывает доверие к Банку.
Если совсем придраться, то у меня при переоформлении новой карты сотрудница не отключила смс информирование, которое я просил и у меня снялось 10 грн, но я перезвонил в контакт-центр, рассказал ситуацию, не требовал вернуть 10 грн, просто сказал что так делать не хорошо: когда клиент просит надо либо выполнить, либо сказать причину невыполниния. Через час после разговора мне вернули 10 грн назад! От Привата или ПУМБа такого точно не будет, туда надо чуть ли не с адвокатом идти, чтоб доказать свою правоту.
Да, я не знаю как банк по части работы с кредитами или другими услугами, но по части вкладов мне все нравится,
Советую банк, пока советую!
Мирного неба та гарного дня!