Курс валютв Комінбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 45.4 | 45.95 |
PLN | 10.3 | 10.8 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Відділення Комінбанку: Київ, вул. Еспланадна, 20
Адреса:
Київ, вул. Еспланадна, 20
Телефон:
0 800 501-200
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-17:30), без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
prokopse
18 вересня 2023, 17:22
Хотел купить он-лайн доллары. У меня есть депозитный счет. Перед тем, как ехать, несколько раз связался с хот-лайном, и они подтвердили, что на депозитный счет или депозитную карту можно конвертировать, и мгновенно снять без комиссии. Приехал в отделение (Киев, ул. Эспланадная), где мне сказали, что с сегодняшнего дня система уже не пропускает он-лайн конвертацию на валютную депозитную карту либо счет. В том числе, даже если есть желание открыть на эти деньги депозит. Мол, возможно хот-лайн еще не знает. То-есть сначала меняют правила, а потом уже уведомляют хот-лайн! В результате, зря приехал, так как конвертировать с конской комиссией за снятие — смысла нет. Оставил жалобу менеджеру Яне с фиксацией времени звонков на хот-лайн.
Коментарі (13)
Ответ банка
5 березня 2024, 1:12
Prokopse, добридень! Жаль, що у вас залишилися погані враження від взаємодії з нашим банком.
Для того, щоб розібратися з ситуацією, нам необхідна від вас наступна інформація:
1) Ваше ПІБ;
2) Номер депозитного рахунку;
3) Коли ви були на Експланадній та з ким безпосередньо спілкувалися;
4) Дати та час дзвінків на службу підтримки;
5) Номер скарги, яку ви подали «менеджеру Яні»;
Обіцяємо дати зворотний зв'язок після того, як виясним деталі того, що сталося.
Ви завжди можете відстежувати актуальні зміни щодо умов вашого депозитного рахунку на нашому сайті:
https://www.cib.com.ua/uk/private/products/rahunki/potochniy-rahunok-depozitniy
Мирного неба та гарного продовження дня!
Для того, щоб розібратися з ситуацією, нам необхідна від вас наступна інформація:
1) Ваше ПІБ;
2) Номер депозитного рахунку;
3) Коли ви були на Експланадній та з ким безпосередньо спілкувалися;
4) Дати та час дзвінків на службу підтримки;
5) Номер скарги, яку ви подали «менеджеру Яні»;
Обіцяємо дати зворотний зв'язок після того, як виясним деталі того, що сталося.
Ви завжди можете відстежувати актуальні зміни щодо умов вашого депозитного рахунку на нашому сайті:
https://www.cib.com.ua/uk/private/products/rahunki/potochniy-rahunok-depozitniy
Мирного неба та гарного продовження дня!