Жахливе обслуговування Чернігівського відділення банку м Чернігів
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Сьогодні був в Чернігівському відділенні Бизбанка з приводу закриття карткового рахунку. Менеджер яка мене обслуговувала була чемною та компетентною але ось заступник начальника з операційної роботи Білокаменська Тетяна повелася дуже вороже не як з клієнтом по повне пренебрежение людиною. В понеділок коли я вперше прийшов до відділення Тетяна на моє питання чи видають вони документ безкоштовний клієнту про закриття рахунку (так як довідка про закриття рахунку у них платна (вона запевнила що так видають. Сьогодні ж на питання видачі документа про закриття рахунку вона сухо заявила що я ж відмовився від довідки платної а іншого вони не дадуть. На моє прохання правда вона зробила мені ксерокопію заяви але ні підпису свого, а ні печаті банку не поставила на ксерокопії заяви! Це просто жахливе обслуговування клієнта. Тим паче пані Тетяна теж пообіцяла що з приводу закриття рахунку подзвонить меня у вівторок, а наспавді подзвонила мені лише в середу. Теж обіцяє дно наспавді інше зовсім. А це вже дуже неприємно і дуже некрмпетенно і негарно по відношенню до клієнта. Такий банк треба обходити 10 дорогою!
Написати коментар