Обслуговування співробітником контакт центру- Данилою
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Телефонувала, щоб підняти ліміти на зняття готівки ща кордоном.робила дзвінок зі свого фінансового номеру.Данило повідомив мені, що я телефоную з закордонного номеру і мені треба перетелефонували зі свого фінансового номеру.приблизно 3 або 5 хвилин він намагався мені доказати, що я телефоную не зі свого номеру.після цього, я зайшла у додаток і замовила зворотній дзвінок.мені зателефонував Данило і при проходженні процедури ідентифікації запитав у менЕ адресу реєстрації, я йому повідомила адресу реєстрації, зазначену в паспорті.він сказав мені, що ні, адреса не така.я запитала у нього, можливо він хоче отримати адресу впо, так як я маю довідку переселенця, на що він продовжив ВИМАГАТИ від мене адресу реєстрації, відмінну від зазначеної в паспорті.в цілому, на розмови з ним я витратила безкоштовні 10 хвилин, а проблему так і не вирішила.більш жахливого обслуговування я в своєму житті не зустрічала!!! до речі, так само, як і найбільш дивного додатку банку, в якому не видно проведені операції та адекватний залишок коштів.
Написати коментар