Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
2020Maksimenko 21 січня 2022, 10:35
Прекрасный банк, открыл карту для выплаты пенсии, так на неё ещё и процент на остаток начисляеться, очень порадовал. снимать можно в любом банкомате, в принципе как везде.
Восток Банк
Відповідь банку
BankVostok 21 січня 2022, 10:54
Дякуємо за зворотний зв'язок та високу оцінку! Щиро раді, що Ви залишились задоволені нашою пенсійною карткою. Безперервно працюємо, щоб усе було на найвищому рівні.
Lexey73 19 січня 2022, 15:40
При снятии денег банкомат ВОСТОКа (!) на окончательной стадии зависает и блокирует карточку, соответсвенно и денег не выдает. Тут же позвонил н горячую линию, там сказали, что разберутся в течении з-х рабочих дней. При этом — блокируют карточку снимая 20 грн. Прошло 3 дня, опять звоню на ГЛ — сказать, когда будет инкассация не могут, когда будут возвращены деньги списанные со счета и оставшиеся в банкомате — не могут (нет у них информации). Но утешили, что я могу в отделении написать заявление и мне выдадут в течении 7 дней новую карточку за 45 грн. И это вместо извинений и компенсации за то, что остался без денег и потраченное время и нервы! Они подхалтуривают таким мелким «бизнесом»! Я вот даже не знаю, что теперь делать и когда вернут или не вернут деньги??? но на блокировку карты и возобновление ее — уже попал! Никогда не имейте дело с ВОСТОКОМ! Никакой конкретной информации Вам на горячей линии не дадут- будут мыкать и мэкать! И пожелают хорошего дня)))
Восток Банк
Відповідь банку
BankVostok 19 січня 2022, 16:04
Доброго дня!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з тим рідкісним випадком, коли банкомат не видав кошти через технічний збій. Ми обов’язково проведемо відповідну перевірку наших банкоматів для усунення можливих неполадок. Кошти на рахунок повернуться автоматично одразу ж після проведення інкасації. На жаль, терміни її проведення нам справді не відомі. Розуміємо, що ситуація не приємна, тому докладемо усіх зусиль для її швидкого вирішення.
Комісія за блокування картки та її перевипуск залежить від тарифів, які Ви завжди можете переглянути самостійно у веб-версії онлайн-банку: Мої гроші – під зображенням картки натисніть «Детальніше» — Тарифи карти.
Сподіваємося на Ваше розуміння!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
qfyrolkac 18 січня 2022, 13:38
Дуже швидко відкрив рахунок ФОП, обіцяють вигідні умови, доки все влаштовує
Восток Банк
Відповідь банку
BankVostok 18 січня 2022, 17:27
Дякуємо за зворотний зв'язок та позитивний вдгук! Ми безперервно працюємо, щоб усе було на найвищому рівні. Раді, що змогли виправдати Вашу довіру.
momvza 17 січня 2022, 10:43
Была зарплатная карта в этом банке, при перевыпуске посоветовали открыть карту для путешествий. Открыл и первый раз полностью доволен советом банка и открытой картой. у неё полно преимуществ и самое главной можно бесплатно сделать прц тест в аэропорту, что очень выручило. Надеюсь и дальше будут только плюсы от пользования картой.
Восток Банк
Відповідь банку
BankVostok 17 січня 2022, 12:11
Дякуємо за позитивний відгук! Ми безперервно працюємо, щоб усе було на найвищому рівні. Раді бачити Вас нашим клієнтом!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
FinFun 10 січня 2022, 10:38
Нікому не рекомендую цей убогий банк.
Рейтинги на ринку купляються, шляхом штучних голосувань.
Оператори ботів — це абсолютно не компетентні працівники.
Також банк маю комісію на комії. Просто постійно не зрозумілі зняття коштів.
Восток Банк
Відповідь банку
BankVostok 10 січня 2022, 10:54
Добрий день!
Нам дуже прикро, що Ви залишились незадоволені роботою банку.
Ми б хотіли провести перевірку щодо якості наданої Вам консультації оператором у Контакт-центрі. Будь ласка, напишіть нам через форму зворотного зв'язку https://bankvostok.com.ua/contact, де вкажіть Ваші Прізвище, Ім'я та По-батькові.
Мінфін
Відповідь адміністратора
12 січня 2022, 19:27
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 12.01.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Іван Д. 29 грудня 2021, 14:59
Пару лет пользовался платёжной картой данного банка. Очень удобно покупать, т.к. начислялись бонусы для покупок в Сильпо. Но в декабре со счёта начали периодически пропадать 5, 10, 25 грн. Ни в приложении, ни в онлайн-кабинете на сайте банка ни о каких похожих тратах информации не было. В службе поддержки заявили, что это «погашення транзакційних витрат». На вопрос, какие именно это были транзакции, ответили только, что это были какие-то предыдущие операции, а деньги сняли не сразу и что о тарифах банка я могу ознакомиться в своём личном кабинете. В последний месяц, картой проводились только оплаты в магазинах.
Восток Банк
Відповідь банку
BankVostok 29 грудня 2021, 19:18
Доброго дня!
Нам шкода, що Ви отримали негативне враження. Справді, невідповідність поточного залишку на рахунку до балансу згідно Ваших підрахунків, може бути пов’язана зі зняттям комісій згідно з тарифами картки. Відображення внутрішньобанківських комісій в мобільному додатку, на жаль, не передбачено. Переглянути їх Ви можете у виписці по рахунку через веб-версію онлайн-банку https://my.bankvostok.com.ua/: Мої гроші -> відкрити деталі картки -> Виписка (праворуч від зображення картки). Сподіваємося, що зможемо виправдати Вашу довіру!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
askyana777 22 грудня 2021, 3:58
14.12 я с мужем снимала деньги с его карты в банкомате приват банка. Банкомат завис, деньги списались, но выдачи не было. Обратились сразу в приват банк, на что нам ответили, что надо получить запрос от банка Восток, т.к. карта банка Восток была.
Через горячую линию банка Восток было написано заявление. На что мне ответили что рассматривать его будут до 50 дней. Будут ждать инкассацию банкомата. Так инкассация банкомата происходит ежедневно. Зачем ждать 50 дней? И как жить без денег 50 дней? Они мне очень необходимы сейчас. Что за отношение к клиентам?
Восток Банк
Відповідь банку
BankVostok 22 грудня 2021, 9:25
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з тим рідкісним випадком, коли банкомат не видає кошти через технічний збій.
Терміни вирішення даних заявок визначаються правилами платіжної системи Mastercard і для таких ситуацій, з якими Ви зіткнулися, становлять до 50 днів. Оператори Контакт-Центру повідомляють максимальний термін рішення, щоб уникнути введення клієнта в оману більш стислими термінами, які можуть бути не витримані з причин, що не залежать від банку-емітента картки.
Розуміємо, що ситуація не приємна, тому докладемо усіх зусиль для її швидкого вирішення. Сподіваємося на Ваше розуміння!
evbsne 21 грудня 2021, 10:46
В вайбер пришло от банка что получу определенные плюшки как выполню их условия. Заинтересовало, но не все было понятно из сообщения. Потратила время и на сайте инфо не нашла. Позвонила на горячую линию. Там выяснилось, что это предложение только для тех, кто подключился к Власний Рахунок. Почему так трудно об этом сразу написать и не отвлекать всех клиентов. За зря потраченное время снижаю свою оценку.
Восток Банк
Відповідь банку
BankVostok 21 грудня 2021, 14:14
Доброго дня! Ми обов'язково приймемо до уваги Ваш коментар і зробимо все можливе, щоб наше обслуговування було на найвищому рівні. Дякуємо за зворотний зв'язок!
zrnwj 15 грудня 2021, 17:13
Звернувся за невеликим кредитом, приніс усі необхідні документи і мені видали гроші. + Ще й відсоткова ставка невелика. Лояльні умови та довірче ставлення, якщо ви відповідальний позичальник
Восток Банк
Відповідь банку
BankVostok 17 грудня 2021, 14:17
Дякуємо за позитивний відгук! Раді, що змогли виправдати Вашу довіру. Залишайтеся з нами!
paavca56 10 грудня 2021, 15:22
Надо было получить перевод, обошел пару банком или огромная очередь или нет валюты в кассе. Но в этом банке без очередей мне без проблем выдали перевод в валюте, очень доволен, буду советовать и другим.
Восток Банк
Відповідь банку
BankVostok 13 грудня 2021, 14:24
Дякуємо за Ваш відгук! Ми безперервно працюємо, щоб усе було на найвищому рівні. Залишайтеся з нами!
xataqoz 8 грудня 2021, 15:37
Очень порадовал банк, что у них есть карта Dream card для подростков. Оформила для сына очень удобно, бесплатное пополнение и удобный интернет банкинг. Я и сын довольны.
Восток Банк
Відповідь банку
BankVostok 8 грудня 2021, 15:38
Дякуємо за зворотний зв'язок та позитивний вдгук! Раді, що змогли виправдати Вашу довіру. Ми безперервно працюємо, щоб усе було на найвищому рівні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MargoWel 25 листопада 2021, 19:36
Відділення за адресою: Львів, вул. Володимира Великого, 51
Оформляла карту своєму «тінейджеру»)) Все пройшло досить швидко, працівники терпляче відповідали на всі питання сина, карту отримали в той самий день. Син задоволений, вже освоїв інтернет банкінг, вчиться керувати своїми фінансами))
Восток Банк
Відповідь банку
BankVostok 25 листопада 2021, 19:38
Дякуємо за зворотний зв'язок та позитивний вдгук! Раді, що змогли виправдати Вашу довіру. Ми безперервно працюємо, щоб усе було на найвищому рівні.
khvorost 20 листопада 2021, 15:02
Сначала заглючило приложение, ну да ладно, думаю переустановка нам поможет, снес приложение, скачал заново и тут меня ждал сюрприз !)
Пришло сообщении о блокировании приложения и необходимости звонка на горячую линию, ну да ладно — звоним, служба поддержки ответила что я поменял устройство (но я то точно знаю, что устройство не менял) и теперь приложение заблокировано на сутки и изменить это никак нельзя …
В итоге я решил закрыть счет в этом недоразвитом фин учреждении и спросил как могу это сделать, мне было предложено пройти в чат-бот (где наша не пропадала, правда так далеко меня никто не посылал). В чат-боте сообщили, что не могут принять заявление о закрытии счета, в связи с тем что у меня положтельный баланс, создал платеж на сумму остатка на свой же счет в другом банке и тут снова сюрприз, оказалось что месячный лимит 40 килогривен по виртуальной карте, каким-то образом влияет на переводы со счета на счет (без участия карты и ее реквизитов). После двухчасового марафона в чат-боте и по тел со службой поддержки, было принято решение написать жалобу на Банк Восток (юр лицо, которое используется банком Валсний рахунок).
Так что будьте готовы к тому ваш Власний рахунок, станет на время Власним рахунком власника банка :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Zhanna Z 11 листопада 2021, 10:02
Відділення за адресою: Київ, вул. Григорія Сковороди, 6
Оформляла депозит в этом банке, когда пришел срок забирать, заказала деньги по телефону и получила без проблем.
Восток Банк
Відповідь банку
BankVostok 11 листопада 2021, 11:42
Дякуємо за позитивний відгук та високу оцінку! Ми старанно працюємо, щоб стати ще краще. Раді бачити Вас нашим клієнтом!
Slage 10 листопада 2021, 16:37
Очень много минусов в этом банке. Заблокировали карту с зарплатой по подозрениях в махинациях. Теперь не могу снять зп. Хоть просто пополнял карту снимал деньги да сумы разные были, но ни в одном банке с таким не сталкивался. На поддержки сказали мы ничего заделать не можем обращайтесь в банк. В моем городе отделения нету хоть город довольно таки большой. Дали номер роботника банка, через неё ничего заделать не вышло. Сказала ждать письмо. Какое письмо, куда, зачем непонятно. И вопрос как мне снять зп и остальное что мне придёт неплнятно…
Восток Банк
Відповідь банку
BankVostok 11 листопада 2021, 15:49
Доброго дня!
Нам дуже прикро, що Ви натрапили на незручності. Наш фахівець намагався зв'язатися з Вами по телефону, щоб врегулювати цю ситуацію. На жаль, ми не можемо у коментарі дати більш розгорнуту відповідь щодо Вашого питання, адже інформація є конфіденційною. Зателефонуйте, будь ласка, до Контакт-центру за номером 0 800 30 70 10 (24/7/365, безкоштовно по Україні), щоб ми змогли допомогти у вирішенні цієї проблеми. Очікуємо на Ваш дзвінок та сподіваємося на розуміння!
Проблема вирішена
Elena10111973 28 жовтня 2021, 17:40
22 октября 2021 года, наконец дождавшись аванса побежала к ближайшему банкомату Киев, ул Гната Юры 20, снять 1000 грн, на банкомате АТМ написано, какой то евробанк, нажимаю подтвердить, банкомат пишет временно не работает и деньги не выдаёт, звоню по телефону указанному на банкомате 0800307705 автоответчик, замечательно, пятница вечер свяжитесь с вашим банком (мой банк Восток) стою возле банкомата не понимаю что мне делать, рассчитывала на эти деньги, звоню на Восток хотя бы здесь отвечает оператор, который сразу ставит меня перед фактом что нужно подать заявку и ждать рассмотрения вопроса до 50 дней, люди вы что??? я еле дождалась этого несчастного аванса, вам не приходило в голову, что мне нужны эти именно сейчас, а не через 50 дней, в чем проблема, в каком веке вы живёте? звоню на евробанк, они отправляют на Восток, прошла неделя деньги мне не вернули, в чем дело не понимаю, Восток списывает деньги на 50 дней в личное пользование или как? поверьте мне они нужны больше, сколько ещё ждать??? такие вопросы должны решаться ну максимум в течение 1−3 дней, не понимаю, когда все онлайн, 50 дней решать вопрос это перебор, если конечно банк не использует чужие деньги в своих целях, я так поняла не одна такая, спасибо что оставили без денег, до зарплаты придётся просить в долг и надеяться что деньги все-таки когда-то мне вернут…
Восток Банк
Відповідь банку
BankVostok 28 жовтня 2021, 18:30
Олено, доброго дня!
Нам дуже шкода, що Ви натрапили на таку ситуацію. Вирішення спірних операцій справді може займати до 50 календарних днів, але це є максимальним терміном. Вирішення цього питання також залежить від проведення інкасації банком, у банкоматі якого Ви знімали готівку, терміни проведення якої нам, на жаль, не відомі. Наразі наші фахівці вже займаються Вашим питанням і обов'язково зв'яжуться з Вами, як тільки питання буде вирішено. Розуміємо, що ситуація не приємна, тому докладемо усіх зусиль для її швидкого вирішення. Сподіваємося на Ваше розуміння!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Андрій Іллін 23 жовтня 2021, 16:22
Відділення за адресою: Полтава, вул. Стрітинська, 27
Банк має небагато відділень, але на сьогоднішній день це навіть важко назвати «мінусом», більшіст операцій здійснюю чере інтернет-банкінг, що дуже зручно, а якщо виникають питання, колл-центр завжди допоможе. І на диво, по телефону відповідають живі люди, і не псує нерви ніякий «робот».
Восток Банк
Відповідь банку
BankVostok 23 жовтня 2021, 16:35
Андрію, дякуємо за зворотний зв'язок та позитивний вдгук! Раді, що змогли виправдати Вашу довіру. Ми безперервно працюємо, щоб усе було на найвищому рівні. Раді бачити Вас нашим клієнтом!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Марго &Co 16 жовтня 2021, 11:24
Відділення за адресою: Миколаїв, пр-т Центральний, 11-А
Получаю зарплату на карту данного банка, из плюсов могу отметить вежливый персонал в отделении, где получала карту, а также удобный интернет банкинг. Но есть и большой минус — мало банкоматов по городу, в случае необходимости снять наличные вынуждена ехать почти через весь город. На сайте нет информации можно ли снимать деньги в банкоматах других банков без комиссии.
Восток Банк
Відповідь банку
BankVostok 16 жовтня 2021, 11:33
Доброго дня!
Наявність\відсутність комісії за зняття готівки у банкоматах інших банків залежить від тарифів Вашої картки. Переглянути тарифи Ви завжди можете самостійно у веб-версії онлайн-банку: Мої гроші – під зображенням картки натисніть «Детальніше» — Тарифи карти.
А також Вас з радістю проконсультують щодо тарифів у нашій службі підтримки в чат-боті Viber https://bankvostok.com.ua/_help_viber, Telegram https://bankvostok.com.ua/_help_telegram або за телефоном 0800307010 (24/7/365, безкоштовно по Україні).
Ми постійно працюємо над збільшенням кількості банкоматів по всій Україні. Дякуємо за зворотний зв'язок!
Sanya Sablya 4 жовтня 2021, 20:57
Сегодня обнаружил в кабинете банка, постороннюю транзакцию на сумму 180 гривен.
1.10.21 в 18.15 кто-то… на АЗС по ул. Забрлотного, 4, сделал покупку, без моего ведома…
В это время, я находился на работе в центре города. Пинкод знаю только я, карточка всегда со мной.
В банк сообщил, карту заблокировали, деньги естественно украли и никто искать никого не станет.
Отвратительно, такого ещё за 20 лет в разных банках не было!
Восток Банк
Відповідь банку
BankVostok 4 жовтня 2021, 21:06
Нам дуже шкода, що склалася така ситуація.

Дійсно, розслідуванням таких випадків шахрайства займаються правоохоронні органи. Зі своєї сторони, банк завжди сприяє такому розшуку в рамках чинного законодавства.

Для розслідування даного випадку шахрайства Вам необхідно звернутися до правоохоронних органів та написати відповідну заяву на сайті кіберполіції: https://cyberpolice.gov.ua/.
Після цього, Ви можете оскаржити операцію, надавши номер звернення з сайту кіберполіції.

Оформити заяву про спірну операцію можна за допомогою чат-боту у Viber https://bankvostok.com.ua/_viber або Telegram https://bankvostok.com.ua/_telegram:

Мій банк ->Мої картки -> обрати картку -> Історія операцій -> обрати операцію, яку бажаєте оскаржити> Спірна операція

Далі діяти відповідно до підказок бота.

Ми просимо клієнтів нікому не передавати PIN-код картки, термін її дії, CVV2 код або коди підтвердження з SMS третім особам.
vlasenko91 4 жовтня 2021, 14:04
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Академіка Глушко, 11-І
30.09.2021 снимала деньги с карты в долларах. Мне все 3000$ выдали старыми (2006 года) и грязными купюрами. На мое возмущение-вопрос: «Почему они в таком состоянии и почему в БАНКЕ такие старые купюры? Я не буду их брать!», мне ответили: «у нас других нет!». Ребята, серьезно? Шарашкина контора, а не банк! Я теперь не могу часть этой суммы поменять без комиссии за состояние купюр!!! Шарашкина контора, а не банк!!!
P. S. Квитанция и фото состояния купюр есть!
Восток Банк
Відповідь банку
BankVostok 22 жовтня 2021, 11:46
Добрий день!
Розглянувши Вашу скаргу від 04.10.2021, стосовно отримання в касі відділення ПАТ «БАНК ВОСТОК» зношених банкнот іноземної валюти, повідомляємо наступне:
Касові операції у відділеннях ПАТ «БАНК ВОСТОК» здійснюються відповідно до вимог:
ПП НБУ від 25.09.2018 №103 «Про затвердження Інструкції про ведення касових операцій банками в Україні», а саме:
п.13.п.4 Розділу І: Банк (філія, відділення) під час здійснення касових операцій має забезпечувати: своєчасну видачу клієнтам тільки придатних до обігу банкнот і монет національної та іноземної валюти та під час здійснення сплати платежів;
п.54 Розділу ІV: Банк (філія, відділення) здійснює оброблення банкнот і монет ручним способом із використанням технічних засобів для роботи з готівкою або автоматизованим способом із використанням обладнання для автоматизованого оброблення банкнот і має право повторно випускати банкноти в обіг, якщо вони перевірені на відповідність захисним ознакам, що властиві цим банкнотам, та встановленим критеріям їх якості.
Також ПП НБУ від 02.01.2019 №1 «Про затвердження Положення про структуру валютного ринку України, умови та порядок торгівлі іноземною валютою та банківськими металами на валютному ринку України» обумовлено:
п.32. Банкам, небанківським установам заборонено встановлювати обмеження щодо номіналу та року емісії банкнот іноземної валюти, які є законним платіжним засобом на території відповідної іноземної держави, з якою здійснюються валютно-обмінні операції.
Банки, небанківські установи приймають банкноти іноземної валюти, які за дизайном і елементами захисту повністю відповідають зразкам та описам, що наведені на сторінках офіційних сайтів центральних/національних банків іноземних держав, і не мають ознак зношення або набули під час обігу одну чи кілька ознак зношення, визначених у додатку до цього Положення.
Дані ознаки зношення банкнот іноземної валюти, які приймаються/видаються банком розміщені в касі відділення банку в доступному для огляду клієнтами місці.
Вам були видані придатні до обігу банкноти, які є законним платіжним засобом незалежно від року емісії банкнот іноземної валюти.
При здійсненні операції звертайте увагу на стан купюр та якщо вважаєте, що купюра не відповідає ознакам зношеності за Додатком до Положення НБУ (об'ява з додатком розміщена на касі), одразу вимагайте замінити купюру не відходячи від каси.
Дякуємо, що Ви даєте нам можливість стати краще. Нам важлива Ваша думка, тому завжди раді отримувати зворотний зв'язок. Ми постійно вдосконалюємо наш сервіс та послуги, прислуховуючись до порад наших клієнтів.
Ми будемо раді вітати Вас в наших відділеннях в майбутньому.

Курс валют в Восток Банку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.1400 41.4700
EUR 43.0000 44.0000
Всі курси банку

Курс валют в Восток Банку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.1400 41.4700
EUR 43.0000 44.0000
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Восток Банк 💰 / Відгуки про Восток Банку 📝