×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Восток Банку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.5100 | 41.9900 |
EUR | 43.5300 | 44.2400 |
Всі курси банку |
це не банк, а шарага
Коментарі (2)
Нет онлайн-поддержки
Написати коментар
Скарга на керівництво банка Восток
Коментарі (6)
оформила сейф
Написати коментар
пенсионный счет
Написати коментар
Мошенничество банка ВОСТОК
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з тим рідкісним випадком, коли банкомат не видав кошти через технічний збій. Ми обов’язково проведемо відповідну перевірку наших банкоматів для усунення можливих неполадок. Кошти на рахунок повернуться автоматично одразу ж після проведення інкасації. На жаль, терміни її проведення нам справді не відомі. Розуміємо, що ситуація не приємна, тому докладемо усіх зусиль для її швидкого вирішення.
Комісія за блокування картки та її перевипуск залежить від тарифів, які Ви завжди можете переглянути самостійно у веб-версії онлайн-банку: Мої гроші – під зображенням картки натисніть «Детальніше» — Тарифи карти.
Сподіваємося на Ваше розуміння!
Коментарі (2)
швидко відкриття рахунку
Написати коментар
Хорошая карта World Elite
Написати коментар
Не рекомендую
Рейтинги на ринку купляються, шляхом штучних голосувань.
Оператори ботів — це абсолютно не компетентні працівники.
Також банк маю комісію на комії. Просто постійно не зрозумілі зняття коштів.
Нам дуже прикро, що Ви залишились незадоволені роботою банку.
Ми б хотіли провести перевірку щодо якості наданої Вам консультації оператором у Контакт-центрі. Будь ласка, напишіть нам через форму зворотного зв'язку https://bankvostok.com.ua/contact, де вкажіть Ваші Прізвище, Ім'я та По-батькові.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Пропадают небольшие суммы
Нам шкода, що Ви отримали негативне враження. Справді, невідповідність поточного залишку на рахунку до балансу згідно Ваших підрахунків, може бути пов’язана зі зняттям комісій згідно з тарифами картки. Відображення внутрішньобанківських комісій в мобільному додатку, на жаль, не передбачено. Переглянути їх Ви можете у виписці по рахунку через веб-версію онлайн-банку https://my.bankvostok.com.ua/: Мої гроші -> відкрити деталі картки -> Виписка (праворуч від зображення картки). Сподіваємося, що зможемо виправдати Вашу довіру!
Написати коментар
Списались деньги в банкомате, а банкомат завис и денег не дал
Через горячую линию банка Восток было написано заявление. На что мне ответили что рассматривать его будут до 50 дней. Будут ждать инкассацию банкомата. Так инкассация банкомата происходит ежедневно. Зачем ждать 50 дней? И как жить без денег 50 дней? Они мне очень необходимы сейчас. Что за отношение к клиентам?
Терміни вирішення даних заявок визначаються правилами платіжної системи Mastercard і для таких ситуацій, з якими Ви зіткнулися, становлять до 50 днів. Оператори Контакт-Центру повідомляють максимальний термін рішення, щоб уникнути введення клієнта в оману більш стислими термінами, які можуть бути не витримані з причин, що не залежать від банку-емітента картки.
Розуміємо, що ситуація не приємна, тому докладемо усіх зусиль для її швидкого вирішення. Сподіваємося на Ваше розуміння!
Коментарі (2)
оптимизируйте рассылку
Написати коментар
Оперативний банк
Написати коментар
Быстрое обслуживание
Написати коментар
Карта для сына
Написати коментар
Карта для підлітка
Написати коментар
Восток — Власний рахунок
Пришло сообщении о блокировании приложения и необходимости звонка на горячую линию, ну да ладно — звоним, служба поддержки ответила что я поменял устройство (но я то точно знаю, что устройство не менял) и теперь приложение заблокировано на сутки и изменить это никак нельзя …
В итоге я решил закрыть счет в этом недоразвитом фин учреждении и спросил как могу это сделать, мне было предложено пройти в чат-бот (где наша не пропадала, правда так далеко меня никто не посылал). В чат-боте сообщили, что не могут принять заявление о закрытии счета, в связи с тем что у меня положтельный баланс, создал платеж на сумму остатка на свой же счет в другом банке и тут снова сюрприз, оказалось что месячный лимит 40 килогривен по виртуальной карте, каким-то образом влияет на переводы со счета на счет (без участия карты и ее реквизитов). После двухчасового марафона в чат-боте и по тел со службой поддержки, было принято решение написать жалобу на Банк Восток (юр лицо, которое используется банком Валсний рахунок).
Так что будьте готовы к тому ваш Власний рахунок, станет на время Власним рахунком власника банка :)
Коментарі (1)
Обслуживание понравилось.
Написати коментар
Заблокировали карту
Нам дуже прикро, що Ви натрапили на незручності. Наш фахівець намагався зв'язатися з Вами по телефону, щоб врегулювати цю ситуацію. На жаль, ми не можемо у коментарі дати більш розгорнуту відповідь щодо Вашого питання, адже інформація є конфіденційною. Зателефонуйте, будь ласка, до Контакт-центру за номером 0 800 30 70 10 (24/7/365, безкоштовно по Україні), щоб ми змогли допомогти у вирішенні цієї проблеми. Очікуємо на Ваш дзвінок та сподіваємося на розуміння!
Коментарі (2)
Списаны деньги, банкомат не выдал
Нам дуже шкода, що Ви натрапили на таку ситуацію. Вирішення спірних операцій справді може займати до 50 календарних днів, але це є максимальним терміном. Вирішення цього питання також залежить від проведення інкасації банком, у банкоматі якого Ви знімали готівку, терміни проведення якої нам, на жаль, не відомі. Наразі наші фахівці вже займаються Вашим питанням і обов'язково зв'яжуться з Вами, як тільки питання буде вирішено. Розуміємо, що ситуація не приємна, тому докладемо усіх зусиль для її швидкого вирішення. Сподіваємося на Ваше розуміння!
Коментарі (6)