Гаряча лінія — некомпетентні оператори
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Інтернет-банкінг ЖОДНИМ чином не показує факт і причину блокування рахунку.
На пошту прийшов лист «надайте документи, інформацію про подальший рух коштів: з якою метою перераховувалися грошові кошти на рахунки третіх осіб, що є підставою для Вашої співпраці, просимо також надати підтверджуючі документи;
— пояснення щодо здійснення операцій по Ваших карткових рахунках із переказу коштів на рахунки фізичних осіб (p2p-переказів) та операцій з активами,…"
Телефоную на гарячу лінію, прошу зазначити, про які саме транзакції потрібні пояснення, документальні підтвердження, за який період, якими документами підтверджувати?
Пані внятно не відповіла на жодне запитання, окрім «ну я б радила пояснити ВСІ операції за пів року хоча б».
Некомпетентність гарячої лінії вражає. Відсутність будь-яких пояснень — яка сума перевищена? За який період? На скільки?
Сподіваюся, банк з таким підходом втратить якомога більше постійних клієнтів.