Жахливе обслуговування «Восток»
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Восток Банку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.1400 | 41.4700 |
EUR | 43.0000 | 44.0000 |
Всі курси банку |
Я одразу набрала гарячу лінію, сказали очікувати протягом години гроші повернуть. Чекала, не повернули. Знову набрала гарячу лінію, сказали, що протягом трьох днів зі мною зв’яжуться спеціалісти, які у мене щось уточнять і подадуть на розгляд мій випадок. Протягом трьох днів вони тільки зв’яжуться, а не повернуть гроші
Сьогодні, мені набрала диспетчер (не представилась, не знаю її ім'я) і дуже холодно так сказала, що мені повідомляли рішення спеціалістів, що після інкасації банкомату, якщо там є лишні кошти мені повернуть. Коли інкасація має пройти по строках, вона не уточнила бо не мають права. Я саму дату не питала, хоч би термін вказали.
Я намагалась пояснити, що мені ніхто нічого не повідомляв. Але стиль спілкування у неї не кліентоорієнтований. Вона напором мені пояснює і зовсім мене не чує.
В кінці розмови вона сказала, що гроші мені «можливо» повернуть протягом п’ятдесяти днів.
Вибачте, будь ласка, за таку ситуацію. Нам дуже шкода, що в Контакт-центрі Вам не змогли надати якісну консультацію. Ми обов'язково проведемо відповідний інструктаж з оператором та зробимо все можливе, щоб Ви залишилися задоволені нашим обслуговуванням. Кошти на рахунок повернуться автоматично одразу ж після проведення інкасації. На жаль, терміни її проведення нам справді не відомі. Розуміємо, що ситуація не приємна, тому докладемо усіх зусиль для її швидкого вирішення. Сподіваємося на Ваше розуміння!