Банк наплевательски относится к клиентам
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Нам дуже шкода, що склалася така ситуація.
Ми просимо клієнтів не передавати PIN-код картки, термін її дії, CVV2 код або коди підтвердження з SMS третім особам.
Дійсно, розслідуванням таких випадків шахрайства займаються правоохоронні органи. Зі своєї сторони, банк завжди сприяє такому розшуку в рамках чинного законодавства.
На жаль, ми не можемо дати більш розгорнуту відповідь на Ваші питання, оскільки не маємо змоги Вас ідентифікувати. Щоб більш детально розібратися в ситуації, що склалася, будь ласка, зв’яжіться з нами через форму зворотного зв’язку https://bankvostok.com.ua/contact#individual та укажіть Ваші Прізвище, Ім’я та По-батькові або номер телефону, до якого прив’язана картка.
Ми зробимо все можливе, щоб виправдати Вашу довіру та допомогти у вирішенні проблеми, що виникла!