«Visa Друзі Easy Pay» від Траст банку - гарна ідея зіпсована непрофесійною реалізацією
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
1, Миттєву картку видали зразу ж.Активація її теж відбулась без проблем.Щоб оформити заявку на картку голд, був змушений прийти до банку ще раз — враження, що працівники просто не знали про існування такої картки.
2.Працівники банку обіцяли повідомити мене коли картка буде готова, але так цього і не зробили.
3.Як здійснити активацію картки голд працівники львівського відділення теж не знали, пообіцяли вияснити це у головному банку і мені передзвонити.Але так цього і не зробили.Щоб активувати картку, я змушений був неодноразово дзвонити в службу клієнтської підтримки банку, а тривав цей процес тиждень.
4.Така сама ситуація з СМС-банкінгом — на миттєвій картці він працює, на іменній — ні.Звернення в службу підтримки з цього приводу результату не дали.Хоча мені передзвонювали, запевняли, що послугу вже підключено, але вона все одно не працює.
5.Поповнював картковий рахунок через «Easy Pay», поповнення відбулось миттєво і без комісій — це дуже зручно.
6.В перший же день, коли я спробував розрахуватись картками в магазинах з мене було знято комісію (хоча я не здійснював операцій за які вона передбачена).Знову довелось дзвонити в клієнтську підтримку і через деякий час комісію мені повернули, як нараховану помилково.
7.Працівники служби підтримки спілкуються ввічливо, але допомогти можуть мало чим — вони просто передають інформацію у відповідні підрозділи.На питання, чому виникла та чи інша проблема відповідь одна -«по технічних причинах».
Мій висновок — сама програма «Друзі Easy Pay» є привабливою.Але те, як її реалізував «Траст банк», відбиває всяке бажання нею користуватись та і взагалі продовжувати якусь співпрацю з банком.Тому зараз я цими картками не користуюсь — почекаю, може колись ситуація зміниться.