Відгук/побажання про довідку для отримання кредитного ліміту
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.1 | 49.75 |
| USD | 42.05 | 42.38 |
| Всі курси банку | ||
В чому власне проблема спитаєте? Я офіційно працевлаштований, компанія входить в Дія.Сіті і через податкові пільги в ОК.5, для пенсії враховується 8000 грн, а от реальний дохід, в ОК.7 — 70500 (зарплата до вирахування податків).
Власне тому, одразу після подачі заявки я одразу отримував відмову (без запиту кредитної історії, бо бачить «дохід» 8000 і одразу відхиляє, цікаво як я по їх логіці плачу іпотеку 16000😺), 3 рази я то просто проігнорував, думав, може продукт допилять, на 4ий вирішив сам зв’язатись з підтримкою, повідомити їм про проблему з кредитним продуктом (чисто по платежам на пенсію фільтрувати клієнтів для кредитних продуктів це не ок, треба давати вибір як в багатьох банках ОК.5 чи ОК.7).
Поспілкувався з оператором, поборовся з скриптами, фінально ніхто нікому не може зробити заявку на подивитись, проаналізувати наявність проблеми. Просто констатація факту, треба ОК.5, хоть ти трісни.
Натякнув яку комунікацію з клієнтом хотів би побачити, але ніякого руху назустріч клієнту не відбулось. Закрив обидві картки, напевно така моя доля.
Не розумію, який в цьому банку має бути шлях для подачі побажань, щоб хтось, здатний аналізувати подивився на звернення.