Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Банкомат Авалю прийняв готівку, однак не зарахував на рахунок і не повернув

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
AnKiev3 13 грудня 2025, 21:34
Так, зрозуміло що сидимо без світла і багато чого не працює належно, однак одразу зателефонував до банку, там створили заявку і порадили чекати інкасацію, строк значний, хоча сказали може вона відбудеться раніше. Тобто залишили без коштів на невизначений строк і з невизначеною перспективою. Звісно неприємно. Що саме викликає обурення: чому потрібно щось чекати, чому та інкасація не їде одразу на такі випадки, чому кошти видаються банкоматом, але ці ж кошти не зараховуються і це не призводить до якихось наслідків, наприклад вимкнення банкомату як несправного? Коротше кажучи — гарних слів не маю.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
14 грудня 2025, 9:55
Добрий день! Перш за все, вдячні Вам за очікування відповіді.

Нам шкода, що сталась така ситуація і вона вплинула на Ваші плани. Іноді дійсно техніка може давати збій, що призводить до непередбачуваних наслідків.
Ви молодець, що одразу звернулись до нас для оскарження платежу. Зазвичай розгляд триває від 1 до 14 робочих днів.

14 робочих днів це максимальний термін, проте ми завжди робимо все можливе, щоб розглянути такі ситуації якомога швидше, адже розуміємо, наскільки важливо для кожного відновити доступ до втрачених коштів.

Не хотіли б залишатись осторонь та бажаємо допомогти Вам у цій ситуації, тому просимо надіслати ваші дані (контактний номер телефону та ідентифікаційний код) в приватні повідомлення. Будемо чекати на зворотний зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 14 грудня 2025, 10:59
Передали Ваше питання до менеджера з питань клієнтського сервісу, який візьме ситуацію під свій особистий контроль. Просимо очікувати на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 2

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
14 грудня 2025, 10:59
#
Корисний коментар
Передали Ваше питання до менеджера з питань клієнтського сервісу, який візьме ситуацію під свій особистий контроль. Просимо очікувати на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
0
AnKiev3
AnKiev3
14 грудня 2025, 11:51
#
А реально відбувається таке: з боку банку це спірна ситуація (тобто клієнту банк не довіряє); сьогодні неділя, це вихідний і профільний підрозділ банку не працює і не вирішує питання безпосередньо; за процедурами банку очікується планова інкасація банкомату (також не повідомили коли). Саме цікаве: клієнту пропонується зарахувати кошти на рахунок, а в разі відмови за заявкою знов їх списати. Яка моя реакція? Вважаю що банк має повернути кошти клієнта без будь-яких умов. А своїми діями (точніше бездіяльністю) підриває будь-яку довіру як до надійної фінансової установи.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.1 49.69
USD 42.04 42.37
Всі курси банку

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.1 49.69
USD 42.04 42.37
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝 / Банкомат Авалю прийняв готівку, однак не зарахував на рахунок і не повернув