Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Отношение к клиентам

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Freelander2 4 грудня 2025, 17:34
Моей маме 90 лет, я помогаю ей справиться с приложением Май Райф! Каждый месяц нужно обновлять анкетные данные, такого нет ни в одном банке! Я попыталась помочь ей обновить анкету через приложение, у меня не получалось, я обратилась в поддержку, в результате маме заблокировали все онлайн приложения, только потому, что с ее финансового номера разговаривала я и пыталась выяснить, какие проблемы, почему не получается обновить данные! Менеджер Александра доложила в службу безопасности, что человеку, которому 90 лет, помогает ее дочь! Приложения заблокированы, мама не может получить пенсию и соцвыплаты, у нее на фоне этого случился сердечный приступ! Теперь благодаря «бдительной» Александре, которая нашла самую беззащитную жертву, для доноса, мне нужно в условиях блекаута и воздушных тревог, каким то образом доставить маму в отделение этого ужасного банка, чтобы она могла получить свою несчастную пенсию! Такого похабного отношения к клиентам я не видела ни в одном банке, с которым имела дело! Забирайте свои деньги и несите их в нормальные, клиенто ориентированные банки!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
4 грудня 2025, 17:46
Добрий день.

Нам шкода, що сталась така ситуація та вона вплинула на Ваше враження про Райф. Хочемо пояснити, що згідно умов обслуговування в Райфі, особистим кабінетом має користуватись лише власник рахунку. Якщо оператор банку отримує інформацію стосовно користування особистим кабінетом третьою особою (навіть якщо це родич) — він змушений блокувати доступ до кабінету. Це обумовлено вимогами безпеки та спрямовано на захист коштів наших клієнтів.

Що стосується оновлення даних — відповідно до вимог чинного законодавства Райффайзен Банк не має права обслуговувати клієнта, якщо його ідентифікацію (переідентифікацію) не проведено своєчасно. Банк має проводити переідентифікацію клієнтів не рідше одного-п’яти років, вимога оновлення даних щомісяця — відсутня.

Ми прагнемо розібратися у ситуації та допомогти Вам з її вирішенням, тому просимо надіслати у приватні повідомлення ідентифікаційний код Вашої мами та контактний номер телефону.
Чекаємо на зворотний зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 1

+
0
Freelander2
Freelander2
4 грудня 2025, 19:36
#
Пусть не врут, проблема не решена! Она такая как и была! Это самый паршивый банк в моей жизни и самый брехливый
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.5
USD 42.05 42.39
Всі курси банку

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.5
USD 42.05 42.39
Всі курси банку