Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Фінмон, спілкування, банк та клієнтоорієнтируваність

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
5598920 14 листопада 2025, 11:54
Моє підприємство працює у двох напрямках, але основним є саме теплопостачання. Серед обєктів теплопостачання загальноосвітня школа на територіях, де тривога лунає майже цілодобово і діти займаються майже весь час у підвалі-сховищи, та хоспіс з лікарнею та амбулаторією у центральній Україні.
Зарплатний проект оформлений у райфі (отримання карток робітниками на територіях Чернигівської області-ще той квест, адже людям потрібно було іхати за картками в Чернигів за 60 км і деяким по декілька раз, адже під час повітряної тривоги відділення не працює.
В кінці вересня в додатку банку зявився лист з терміном до 7 жовтня подати документи для проведення фінансового моніторінгу і бугалтер все зробила у строк. Після відправки документів жодного зворотнього звязку від фінмону не було і я, як керівник, звернувся до Ірпінського відділення райфу з проханням пояснити та вияснити у фінмона, чи потрібно ще щось (наперед забігаючи, скажу, що фінмон не відповів працівникам банку і ігнорував іх). Звернення на гарячу лінію підтримки бізнесбанкінгу також ні до чого не привів (якщо не помиляюсь, протягом жовтня було від мене звернень близько 10-ка). Єдиний раз (на другій дзвінок, якщо не помиляюсь, до 20 чисел жовтня) працівниця фінмону в чаті відповіла оператору, якому я залишав заявку, що зі мною звяжуться найближчім часом. Але найближчий час не наступив ні в той день, ні через тиждень.
У 20 числах менеджер банку, яка вела моє підприємство, звязалася зі мною через то, що фінмон зробив ще один запит, а саме наявність КВЕД по поводженню з беспечними видами відходів, на який у той же день відповів юрист (адже котельні при спалюванні деревини виробляють золу, що, згідно класифікатору, є безпечним видом відходів). Відповідь прийняли, запитань більше не було. Я знову через деякий час зателефонував на гарячу лінію і задавав питання про проходження фінмону, просячи дати відповідь до заходу коштів за теплопостачання та інших, адже блокування рахунків в момент опалюванного сезону створює ризики його зірвати, нащо від фінмону знову не було жодної відповіді. Ще раз підкреслю, гаряча лінія та відділення банку були повністю на боці мене, як клієнта.
Далі все, як книжка писалася: 12 листопада на рахунок заходять кошти, і бугалтер формує платіжки по зп робітникам, планує ввечорі оплатити пелету для продовження опалення по обєктах, але в 15.38 банк блокує рахунки підприємства, двох повязаних підприємств і карткові власні моі рахунки. До сих пір немає жодного листа від банку (немає його ні у менеджерів банку, котрі робили запити, немає відповідей ні гарячоі лініі, нічого). На прохання разблокувати рахунки для того, щоб виплатити заробітну плату, фінмон також відповів відмовою (для розуміння, робітникам потрібно буде заново пройти 10 кругів аду, щоб отримати картки іншого банку-стосується чорнигівської області). І я не кажу навіть про прохання оплатити паливо для котелень-там також було відмовлено.
Тому, дівчатам підтримки та менеджерам хотів би виразити подяку. Фінмону-ні. Адже діалог-це те, що має бути всюди.
На разі, опалення обєктів, які соціально важливі, майже під угрозою зриву. Заробітна плата виплачена не в повному обсязі. Кошти, яки зависли в райфі, будуть відправлені з «черной меткой» та іх не прийме жоден нормальний банк і вони зависнуть в райфі.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
14 листопада 2025, 11:55
Добрий день!

Проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 14 листопада 2025, 12:17
Дякуємо, що поділилися ситуацією та зачекали на відповідь.
Нам шкода, що Ви зіткнулися з такими труднощами та браком комунікації - це не той рівень сервісу, який прагнемо надавати.
Фінансовий моніторинг є обов’язковою процедурою відповідно до законодавчих вимог, але ми погоджуємося, що комунікація має бути своєчасною. Хочемо пояснити, що блокування рахунків може відбутися у випадку, якщо операції за бізнес-рахунками перевищують очікувані надходження, про які повідомляли під час встановлення ділових відносин або останньої ідентифікації.
Цінуємо Вашу довіру та терпіння. Щоб виправити ситуацію, запит уже передано менеджеру з клієнтського сервісу, який бере її під особистий контроль і зв’яжеться з Вами найближчим часом для детального обговорення та пошуку рішення.
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 2

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
14 листопада 2025, 12:17
#
Корисний коментар
Дякуємо, що поділилися ситуацією та зачекали на відповідь.
Нам шкода, що Ви зіткнулися з такими труднощами та браком комунікації - це не той рівень сервісу, який прагнемо надавати.
Фінансовий моніторинг є обов’язковою процедурою відповідно до законодавчих вимог, але ми погоджуємося, що комунікація має бути своєчасною. Хочемо пояснити, що блокування рахунків може відбутися у випадку, якщо операції за бізнес-рахунками перевищують очікувані надходження, про які повідомляли під час встановлення ділових відносин або останньої ідентифікації.
Цінуємо Вашу довіру та терпіння. Щоб виправити ситуацію, запит уже передано менеджеру з клієнтського сервісу, який бере її під особистий контроль і зв’яжеться з Вами найближчим часом для детального обговорення та пошуку рішення.
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
0
5598920
5598920
14 листопада 2025, 12:19
#
Цього питання про перевищення заявленого не було серед запитань фінмону. Всі запитання стосувалися лише господарської діяльністі та відповіді були всі надані.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.5
USD 42.05 42.39
Всі курси банку

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.5
USD 42.05 42.39
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝 / Фінмон, спілкування, банк та клієнтоорієнтируваність