Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

онлайн невідкриття рахунку та некваліфікована техпідтримка

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
elenapetritsa 3 листопада 2025, 22:57
До сьогодні вважала «сенс» найтупішим банком країни… але… райф відібрав цю пальму першісті… вже за 5 хвилин, як я скачала додаток)))
З 01.12.2025 наше підприємство переходе на ваш «зарплатний проект».
Працівникам, що працюють віддалено, було рекомендовано відкрити рахунки онлайн за допомогою мобільного додатку райфа.
Але, під час реєстрації 03.11.2025 додаток некоректно передав або зберіг мої дані, через що з’являється повідомлення на кшталт «рахунок відкрити можна тільки особисто в відділенні банку» — що неможливо для мене апріорі (поїздка з дитиною під постійні обстріли лише через проблеми вашої системи — зовсім не привід для самогубства та трати грошей).
Я зверталася з запитаннями в техпідтримку банку 2 рази.
Першого разу оператор відповіла, що переключить мене на фахівця… але так нічого й не сталося… ніхто не відповів, тиша…
Другий раз оператор наполегливо рекомендувала їхати до відділення. Той факт, що я знаходжусь за кордоном, що в мене в планах немає самогубства, що місто постійно обстрілюють — її не турбував. Гарантувати безпеку та оплатити проїзд вона також звісно не погодилася) Розуміння, що не мені той банк треба, а банку — новий клієнт — не наступило.
Незрозуміло взагалі, чому через вину банка (додаток працює некоректно (такі ж проблеми були й у кількох моїх колег, але техпідтримка сама їм телефонувала та вирішувала це питання без поїздок у відділення)), потенційний клієнт не лише не чує вибачень та немає швидкого вирішення запиту, а ще повинен нестися і відділення з-за кордону, та стояти під обстрілами…
змініть операторам скріпти спілкування, бо наражання на небезпеку — то якось не те, що вам треба. так?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
4 листопада 2025, 8:59
Добрий день!
Перш за все, дякуємо за очікування відповіді.
Шкода, що на початку нашої взаємодії виникли труднощі, добре розуміємо, як важливо, щоб перший досвід з Райфом був приємним і комфортним.
Дійсно, під час відкриття рахунку через застосунок «MyRaif» іноді може виникнути технічна помилка, тоді завершити процес можливо у відділенні. Усвідомлюємо, що сьогодні дистанційне обслуговування — це не лише зручно, а й безпечно. Саме тому відкриті до діалогу та готові шукати індивідуальні рішення для кожного клієнта.

Розуміємо, що дана ситуація могла вплинути на Ваші плани і настрій та хотіли б виправити це, тому передали запит в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який візьме запит під свій контроль та буде надалі з Вами комунікувати.
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 3

+
0
elenapetritsa
elenapetritsa
4 листопада 2025, 10:08
#
Нажаль банк не в змозі щось вирішити, бо йому треба забагато зайвої та особистої інформації. на компроміс менеджер не йде. тому мій відгук залишається без змін. нагадаю, що мова про зп проект, а не про кредіт чи фоп.
+
+5
natashaGra
natashaGra
4 листопада 2025, 12:11
#
Такой же укрсиб, пофиг на войну за картой иди в отделение.но что-то не встречала, чтоб нбу запрещал рассылать карты. Придумывают себе правила сами, а потом не меняют
+
0
elenapetritsa
elenapetritsa
4 листопада 2025, 13:01
#
Сенс также, но они хоть общаются. тут тишина и работа тупо скриптам, мозг отсутсвует. куча тупых вопросов. приложение в итоге висит, счет не открывают. причем еще и карты не рассылают за пределы страны принципиально, даже при условии, что оплата доставки будет коиентом. первый банк, который за 5 минут общения уже не нужен и даром)
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.5 49.19
USD 41.8 42.22
Всі курси банку

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.5 49.19
USD 41.8 42.22
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝 / онлайн невідкриття рахунку та некваліфікована техпідтримка