Служба підтримки відсутня
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.5 | 49.19 |
| USD | 41.8 | 42.22 |
| Всі курси банку | ||
Проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З 25.11.2025 буде внесено зміни в Правила банківського облуговування. Інформування про це було розпочато 27.10.2025. Коротко про зміни:
1. Зміни по дебетних картках:
1.1 Для тарифної моделі «Пакет Послуг для приватних клієнтів, карткові рахунки яких відкрито у USD або EUR» подовжено акційну пропозицію:
— розмір комісії за одержання готівки у мережі банкоматів Банку — без комісії.
Термін дії акційної пропозиції: до 31.12.2025 року.
2. Зміни по кредитних картках:
2.1 Скасовано плату за обслуговування рахунку для кредитних карток, що обслуговуються на умовах тарифних моделей «Кредитна картка Fishback», «Кредитна картка Fishka», «Кредитна картка Прозора», «Кредитна картка Прозора Голд», «Кредитна картка Elite».
Посилання на Правила обслуговування: https://raiffeisen.ua/storage/files/rules-25112025.pdf
Розуміємо бажання швидко з'єднатися з оператором для вирішення питання. Однак Райф активно впроваджує технології штучного інтелекту, і наш бот створений для оперативного реагування на поширені запити, щоб Ви не витрачали час на очікування. Рея — це не просто чат-бот, а справжній помічник, який робить все можливе, щоб кожен клієнт отримав необхідну підтримку та увагу. А ми зі свого боку постійно її розвиваємо та працюємо над вдосконаленням.
Хочемо надати більш детальні пояснення. Просимо очікувати на дзвінок від нашого менеджера з клієнтского сервісу.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp