Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Неправомірні дії банку по відношенню до клієнта

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
An26 5 вересня 2025, 15:32
Можливо саме на цьому ресурсі мені нададуть офіційну письмову відмову з посиланням на норми чинного законодавства чому були заблоковані мої рахунки від 21 липня 2025 року і досі не розблоковані.

Протягом першого тижня блокування я не могла отримати відповіді щодо того як саме можу розблокувати свої рахунки, хоча 21 числа рахунки без повідомлення заблокували, отримала лист зі стандартним текстом і посиланням на 15 ст я увечері 22 липня.

Наступного тижня 28 липня я отримала перелік питань по моїм транзакціями і одразу ж протягом 2-х годин надала відповіді. Але через 3 тижні 15 серпня після щоденної комунікації у онлайн чаті та відвідування відділення зі зверненнями я отримала відповідь, що я не надсилала документів (при чому після відправки листа я отримала підтвердження і інформацію, що моя відповідь буде розглянута протягом 5 робочих годин, а розтягнулось на 3 тижні).

Після чого я знову подала свою відповідь на ці ж питання, структурувавши кожний пункт, створивши папки з документами по запиту до кожної відповіді та надала більше ніж було описано (підготовка зайняла 9 годин, бо питання деякі дуже загальні і треба здогадуватись про які транзакції йде мова, тож подала інформацію майже по всій виписці).
Додатково описала все про себе, про сімʼю, чому був відкритий 2023 року рахунок, розкрила інформацію повну не тільки про себе, але й про всіх, хто згаданий в транзакціях. Підготовка і подача відповіді була настільки структурованою і вичерпною, щоб спеціалісти з відділу моніторингу бачили картину як на долоні. Але…
Але ж ні, пройшло ще 2 тижні і нічого.
Написала офіційний лист звернення 01 вересня 2025 року та віднесла заяву знову на відділення, а саме з описом ситуації та переліком документів, які я надала в електронному відділі та паперовому через відділення банку (більше 60 сторінок документації).
Основні питання на які я так і не отримала й досі відповіді від 21 липня:

1. Надати мені письмове пояснення щодо підстав блокування рахунку та чому досі

неопрацьовані мої документи та рахунки залишаються заблокуванні.

2. Негайно відновити доступ до моїх рахунків та коштів.

3. У разі подальшої відмови — надати офіційну письмову відмову з посиланням на норми чинного законодавства.

Сьогодні отримала стандартний лист без пояснень і рекомендаціями закрити рахунки.
Але чому я маю закривати рахунки, якщо я не порушувала норми законодавства і стаття в якій ви мене звинуватили є безпідставною, мої документи надані цьому доказ.
Жодного доказу і офіційної інформації чому ви заблокували рахунки ви мені не надали.
Також питання, чому банк відповідає кожного разу новим листом, а не виде переписку для збереження історії переписки (кожного разу я прикріпляла попередній лист).

Тож, звертаюсь додактово ще через цей канал із запитом розблокувати мої рахунки або звʼязатись зі мною та надати інформацію, які додаткові документи ви хочете бачити додатково, я не відмовляюсь і всіляко сприяю наданню документів. Я розумію, в який час ми живемо, але не можна кожного безпідставно звинувачувати в неправомірних діях, тим паче, що докази кажуть протилежне.
Прошу не надавати стандартних текстів, а вирішити питання в досудовому порядку.

У разі невирішення питання я буду змушена звернутися до Національного банку України
та суду для захисту своїх прав.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
5 вересня 2025, 15:50
Добрий день!

Розуміємо, що блокування рахунку стало несподіванкою і могло вплинути на Ваші плани. Хочемо пояснити, що Райф є великим системним європейським банком, який суворо дотримується вимог чинного законодавства та постанов НБУ. Саме тому ми ретельно перевіряємо кожну операцію, адже це необхідно для гарантування безпеки та захисту коштів наших клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.

Хочемо додати, що Банк не має на меті утримувати кошти клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

Маємо на меті розібратись в ситуації та будемо вдячні, якщо Ви нам напишете у приватні повідомлення свої дані, для аналізу.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 2

+
+31
Pumbovik
Pumbovik
5 вересня 2025, 17:23
#
Заявление в НБУ через форму на их сайте. Суд. Статья 15 применяется к террористам, а не к обычным клиентам, банк обязан предоставить веские аргументы прежде чем вешать эту статью
+
0
OkeyDoki
OkeyDoki
8 вересня 2025, 0:16
#
Реальные кейсы предоставь.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.53
USD 42.25 42.59
Всі курси банку

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.53
USD 42.25 42.59
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝 / Неправомірні дії банку по відношенню до клієнта