Блокування рахунків та ігнорування звернень клієнта
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.53 |
| USD | 42.25 | 42.59 |
| Всі курси банку | ||
08.07.2025 я виявив, що мої банківські картки були заблоковані. Одразу звернувся до служби підтримки АТ «Райффайзен Банк» через мобільний додаток, повідомивши про готовність надати декларацію та будь-які необхідні документи для підтвердження джерел коштів і відновлення обслуговування.
Представник банку відповів, що зі мною зв’яжеться профільний підрозділ сьогодні або максимум завтра. Я окремо зазначив, що бажаю вести комунікацію у письмовому вигляді. Проте замість цього 09.07.2025 я отримав лист із повідомленням про одностороннє припинення ділових відносин, датований 08.07.2025.
Того ж дня я надіслав відповідь на вказану електронну адресу банку, в якій повторно підтвердив свою готовність надати документи та пояснення. У відповідь отримав повідомлення, що мій запит щодо можливості поновлення ділових відносин направлено на розгляд відповідальному підрозділу, і що слід очікувати відповіді.
Станом на сьогодні (21.07.2025) пройшло вже понад 10 днів, однак жодної комунікації від відповідального підрозділу я не отримав. Ні пояснень, ні запитів документів надано не було.
Складається враження, що співробітники банку не зацікавлені у вирішенні ситуації, не виконують обіцянки щодо зворотного зв’язку та не забезпечують належного рівня обслуговування клієнтів.
Прошу звернути увагу на дану ситуацію та сприяти її вирішенню.
Розуміємо, що блокування рахунку стало несподіванкою і могло вплинути на Ваші плани. Хочемо пояснити, що Райф є великим системним європейським банком, який суворо дотримується вимог чинного законодавства та постанов НБУ. Саме тому ми ретельно перевіряємо кожну операцію, адже це необхідно для гарантування безпеки та захисту коштів наших клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Маємо на меті розібратись в ситуації та будемо вдячні, якщо Ви нам напишете у приватні повідомлення свої дані, для аналізу.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp