Заблоковано рахунок без пояснення причин
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.53 |
| USD | 42.25 | 42.59 |
| Всі курси банку | ||
Не без проблем виходить зв’язатись з підтримкою в чаті, але причини блокування не називають, не називають і операцій чи дій які могли це спровокувати. Пропонують 2 варіанти: або закрити рахунок, або надати Перелік документів для розблокування. При цьому які це документи підтримка назвати не може. Як їх подавати, куди, в якому вигляді — інформації нуль. Зато повідомили, що впродовж трьох днів вам зателефонують і все пояснять. Дуже оперативно враховуючи, що вони заблокували не свої, а мої кошти на рахунках. Вже подумки змирився, що доведеться втратити декілька робочих днів на вирішення цього питання. Погоджуюсь на відновлення рахунку.
Ввечері того ж дня приходить лист, що банк в односторонньому порядку вирішив розірвати співпрацю.
Зв’язуюсь повторно з підтримкою пояснень звісно знову нема. Зато, щоб отримати свої кошти вже чомусь я зобов’язаний їм написати заяву бутімто я їх Прошу закрити всі мої рахунки і переслати залишки по ним в інший банк. Ну, добре, пишу, але…
На цьому моменті зв’язок з банком обривається повністю. Обидва додатки заблокували, телефонні дзвінки з фінансового номера потрапляють на безтолковий автовідповідач…
Ні грошей, ні сервісу. Банк просто злився з моїми грошима.
За рік було 6…8 дзвінків з нав’язливою рекламою кредитів від банку, дзвонили живі люди. Зато коли у клієнта є потреба зв’язатись та вирішити проблему реакція банку на рівні дна.
Невже не можна повідомляти клієнтів завчасно, що банк буде блокувати рахунки, щоб люди могли вивести свої кошти і забути про цю установу назавжди? Питання риторичне. Слава Богу сума викрадена банком не велика.
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції від співпраці з нашим Банком. Ми готові завжди піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій.
Ми хочемо запевнити, що блокування рахунків завжди здійснюється на підставі вагомих причин. Ми суворо дотримуємося чинного законодавства та внутрішніх процедур для забезпечення безпеки і захисту коштів наших клієнтів. Кожне рішення про блокування рахунку приймається після ретельного аналізу та перевірки, щоб уникнути будь-яких необґрунтованих дій. Ваше розуміння та співпраця в цьому питанні дуже важливі для нас.
Що стосується документів, то їх перелік вказується в листі, який надходить на електронну пошту.
Хочемо додати, що Банк не має на меті утримувати кошти клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
З радістю допоможемо Вам вирішити питання. Фіксуємо запит до менеджера з клієнтського сервісу, який зв’яжеться з Вами в телефонному режимі щодо подальших дій. Просимо очікувати на дзвінок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp