Банк відмовив в обслуговуванні не роз’яснюючи причини і не віддає кошти без коміссії.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.5 | 49.19 |
| USD | 41.8 | 42.22 |
| Всі курси банку | ||
На їх прохання надав більшість документів, дохід за минулий рік, попередній рік, родинні зв’язки. Все одно відмовляються від співпраці, розривають обслуговування. На прохання прояснить детальніше причину — не відповідають.
Ок, пішов закривати. Гроші не віддають через внутрішній наказ не видавать більше 30 тис. гривень. Пропонують лише переказ SWIFT`ом з їхньою комісією 0,75%. (Та ще може доведеться платити комісію у другому банку за зняття).
Відділення, звичайно, тут не винувате, рішення від керівництва.
Хтось зіштовхувався з таким? Можна якось хоча б забрати свої кошти без комісії? Або виправить проблему з розриванням обслуговування?
Будемо за Вами відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Якщо було прийнято рішення про закриття рахунків та залишок складає менше, ніж 30 000 грн, то отримати кошти можливо у відділенні Банку. Але такий варіант отримання залишку залежить від причини блокування. Якщо це валютний рахунок, то переказ буде за допомогою Swift системи.
Ми б хотіли проаналізувати ситуацію та допомогти у її вирішенні. Будемо вдячні, якщо Ви надасте Ваші дані в особисті повідомлення, а саме ідентифікаційний код чи контактний номер телефону. Докладемо максимум зусиль для індивідуального вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp