Перерахуйте залишки моїх коштів на мої інші реквізити!!!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.5 | 49.19 |
| USD | 41.8 | 42.22 |
| Всі курси банку | ||
Скажіть будь ласка що відбувається? Спочатку я звернувся до мінфіну на пряму, спеціалісти з мінфіну сказали що вирішать це питання онлайн та нададуть мені спеціаліста, який буде це робити зі мною в телефонному режимі, побачивши що нічого не змінюється я пішов у відділення райфайзен банк. Спеціаліст у відділенні, повідомив, що працівники мінфіну не вірно консультували мене і що мені потрібно писати зараз заяву у відділенні на закриття рахунків в банку. Я це зробив, все написав та вказав в листі реквізити iban. Потім пройшло нормально так днів, коштів я не отримав. Вирішив знову звернутись до мінфіну, відповів спеціаліст з мінфіну, що мені потрібно написати було заяву на закриття всіх рахунків, а вийшло так по словам спеціаліста, що написана заява на закриття одного рахунку. І спеціаліст типу постарається знову допомогти в цьому питанні тільки онлайн. Ви серйозно!!! Я зробив все, що від мене вимагали. В банку я пояснив ситуацію і мені дали листа на закриття рахунків, якого я підписав і все вписав в ньому. Скільки ви будете ще перераховувати кошти? В мене обмаль часу і немає коштів на життя банально! Дайте зворотню відповідь терміново!
Розуміємо, що Ви б хотіли вирішити це питання якнайшвидше. Банк також зацікавлений в тому, щоб допомогти клієнту в максимально короткі терміни, адже не маємо на меті утримувати кошти.
Наразі Ваш запит знаходиться в роботі менеджера, який контролює процес вирішення. Просимо очікувати на дзвінок для більш детальної консультації по запиту. Дякуємо за розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp