Банк має проблеми з безпекою і ухиляється від відповідальності
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.5 | 49.19 |
| USD | 41.8 | 42.22 |
| Всі курси банку | ||
На мій телефон підтверджень не приходило, нікому інформацію про дані картки не надавала. Більше того, про наявність цієї суми на карті не знав ніхто, навіть в моїй сім'ї. І от на другий день після поступлення кошти були викрадені, банк стверджує що було підтвердження з мого боку. Але в момент виведення коштів жодного підтвердження мені не надходило і телефон в цей час був у мене в руках!!!
Написали заяву в поліцію, відкрито кримінальне провадження, написали заяву в банк на розслідування і повернення коштів. Більше місяця відповіді немає. При останньому звінку в банк оператор каже що портмоне відповіли що було від мене підтвердження і намагатися мене запевнити що то я підтвердила. Відповідь банк так і не надав досі, конкретно вказувала в заяві щоб вони надали інформацію звідки було надано підтвердження на списання коштів. Хоча вже пройшло більше місяця, жодної інформації від банку не можна добитися. У райфайзен банка велика дирка в системі захисту, при цьому банк всяк викручується як може і оператор звинувачує мене в тому що я «скомпрометувала картку десь» (під час розмови). Ви серйозно? Чи ви просто знущаєтесь?
Я не надавала жодних підтверджень на переказ! Це завдяки прогалині в вашій системі безпеки хтось вивів кошти з мого рахунку. Більше того, застосунок мені банк заблокував з метою безпеки, а в відділенні сказали що щоб розблокувати його — мені треба видалити застосунок і встановити його заново. Питання: якщо відкрито кримінальне провадження, чому я маю видаляти застосунок? Я ж не ІТ спеціаліст і не знаю яка інформація зникне якщо я видалю застосунок.
Далі мабуть буду писати заяву в поліцію на неправомірні дії банку.
Нам щиро прикро, що Ви постраждали від шахрайства. Ми прагнемо надавати послуги найвищої якості, і безпека коштів клієнтів є одним із наших найголовніших пріоритетів.
Райф завжди забезпечує збереження коштів, але власник картки також має дбати про її безпеку. Якщо шахраї отримають дані Вашої картки, вони можуть використати їх для проведення платежів або оформлення кредитів. Щоб уникнути таких ситуацій, ніколи не передавайте третім особам дані картки, такі як номер, термін дії, CVV-код та коди підтверджень.
Також, банк співпрацює з правоохоронними органами, та при отриманні від них запиту ми надамо всю можливу інформацію та зробимо все, щоб допомогти з вирішенням.
Маємо на меті велике бажання допомогти із вирішення ситуації, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp