Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Коли підтримка — частина проблеми, а застосунок — для знущань

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
bvzbvz 1 червня 2025, 11:30
«Підтримка» банку послідовно тримає марку — демонструє вибіркову сліпоту навіть при наданні повної інформації: дата, час, сума, рахунок тощо — байдуже. У відповідь лише стандартний набір відписок: «не бачимо», «надішліть скріншот», «такої операції не було», або улюблене — «замовте платну довідку». Проте щойно згадується слово «скарга» — трапляється диво… і вуаля: ці *** знаходять усе миттєво, а довідки раптово виявляються безкоштовними, вся «неможливість» зникає. Складається враження, що тут працюють лише тоді, коли їх до цього змусити. Менеджери клієнтського сервісу замість реального вирішення проблем, розводять руками і обмежуються лише тим, щоб чемно вибачатися за бездіяльність своїх колег, як за «чужих» людей.
І як вишенька на торті — чат підтримки. Це окрема біль! Постійне повторне введення пароля (навіть за попереднього правильного введення, поки не вигрузишь новий! застосунок), автоматичне примусове гортання листування донизу при спробі перегляду історії, повна неможливість редагування тексту в полі вводу (виключно видаляй текст до необхідного місця виправлення і друкуй заново)…Цей застосунок створено не для зручності, а для стрес-тесту нервової системи на витривалість, із розрахунком на те, що клієнт просто здасться і більше не звертатиметься.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
1 червня 2025, 11:39
Добрий день!

Дуже шкода дізнатися про Ваш негативний досвід з Райфом та сервісом підтримки.
Ми прислухаємося до побажань наших клієнтів і щодня невпинно працюємо над покращенням якості та швидкості надання консультацій. Розуміємо, наскільки важливо отримувати своєчасну і точну інформацію, особливо коли йдеться про фінансові питання.
Стосовно роботи застосунку, то запевняємо, що наші спеціалісти активно працюють над вдосконаленням та розширенням функціоналу, щоб зробити Ваш досвід користування більш зручним і ефективним.

Щиро прагнемо змінити Вашу думку на краще, тому готові проаналізувати ситуацію надати пояснення. Будь ласка, надішліть нам у приватні повідомлення Ваші контактні дані (номер телефону та ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 2

+
0
bvzbvz
bvzbvz
1 червня 2025, 11:50
#
«… готові проаналізувати ситуацію надати пояснення».

Деклька скарг (за певний період) у зв'язку з наведеним вище не одразу, але все ж таки зафіксовали, тому «аналізуйте ситуацію» та «надавайте пояснення» офіційними джералами інформування Банку.
+
0
orest frank
orest frank
2 червня 2025, 15:34
#
Абсолютно підтримую даний коментар. Такого «рівня» підтримки, серед наявних на ринку банків, треба ще пошукати. Рівень компетентності - нижче плінтуса — сидять якісь мавпи по ту сторону і щось там друкують… Невігластво від Райффайзен — це ганьбіщє і позоріщє.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.53
USD 42.25 42.59
Всі курси банку

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.53
USD 42.25 42.59
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝 / Коли підтримка — частина проблеми, а застосунок — для знущань