Безпідставно блокують картки без попередження.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49 | 49.79 |
| USD | 42 | 42.36 |
| Всі курси банку | ||
Такі дії, на мою думку, є безпідставними та порушують умови договору банківського обслуговування, а також положення Цивільного кодексу України та Закону України «Про банки і банківську діяльність», зокрема щодо права клієнта на вільне розпорядження власними коштами.
Прошу надати офіційне пояснення причин блокування мого рахунку, вказати правову підставу для таких дій, а також негайно розблокувати рахунок, якщо відсутні законні підстави для обмеження доступу до коштів.
У разі ігнорування цієї скарги залишаю за собою право звернення до Національного банку України, суду та правоохоронних органів з метою захисту своїх прав.
Будемо за Вами відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Цінуємо наших клієнтів та прагнемо до того, щоб кожен отримував якісний сервіс та залишався задоволеним обслуговуванням у Райфі.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Витяг з Правил Банку, який опублікований на сайті Райфу (https://raiffeisen.ua/storage/files/rules-03042025.pdf):
► пункт. 4.3. У випадку невиконання Клієнтом передбачених пунктом 4.2. Статті 4 Розділу 1 Правил вимог, зокрема у разі ненадання Клієнтом Банку документів/відомостей для актуалізації даних, не надання необхідних документів, щодо розкриття змісту його діяльності та фінансового стану, джерел походження коштів, суті, змісту та підстав здійснення відповідних операцій, з’ясування Зв’язків з державами-агресорами, підтвердження Податкового статусу Банк має право відмовитися від надання Послуг, зокрема, від підписання Заяв, надання доступу до Системи «Райффайзен Онлайн»/Мобільного додатку «MyRaif», проведення операції(ій) по Рахункам Клієнта, надання всіх чи окремих Послуг в Системі «Райффайзен Онлайн»/Мобільному додатку «MyRaif», а також призупинити (тимчасово) всі або окремі операції по ним та/або здійснити Блокування ПК, відмовити в обслуговуванні Клієнту та/або закрити Рахунок/Рахунки
Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь клієнта. Просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер) для аналізу ситуації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp