Поверніть веб-версію, якщо не можете зробити додаток працюючим
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.5 | 49.19 |
| USD | 41.8 | 42.22 |
| Всі курси банку | ||
2. Сьогодні додаток взагалі не працює. Сповіщення: до 9:00… потім до 10:00, зараз вже до 13:00 (пишу о 12) — серйозно? При наявності веб-версії хоч був запасний спосіб керування коштами, при цьому через https)))
ПОВЕРНІТЬ веб-версію!
Підтримка двох застосунків є тимчасовим заходом, для забезпечення плавного переходу користувачів на нову платформу та ми незабаром перейдемо в «MyRaif». Це дозволяє нам тестувати нові функції та отримувати зворотний зв'язок, щоб зробити новий застосунок максимально якісним і зручним.
Ми цінуємо Вашу думку і розуміємо, що перехід викликає питання й занепокоєння. Однак, у світі, де смартфони стали невід'ємною частиною нашого життя, мобільний банкінг пропонує швидкий та зручний доступ до фінансових послуг у будь-який час.
Хочу вас запевнити, що вимкнення вебверсії старого додатка — це крок для забезпечення безпеки наших клієнтів. Вебверсія мала особливості, які робили її вразливою. Наші розробники активно працюють над тим, щоб «MyRaif» був більш доступним і зручним для усіх клієнтів.
Що стосується складнощів в роботі застосунку сьогодні — вони виникли по причині масового збою, який вплинув на роботу багатьох сервісів по Україні. Це стосується не тільки застосунку «MyRaif», а й багатьох інших сервісів банку. Зі свого боку робимо все можливе, щоб відновити роботу системи. Приносимо вибачення за незручності.
З повагою та турботою,
@RaifHelp