Найгірший банк — не зв’язуйтесь із Райффайзен Аваль, особливо у Дніпрі.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.5 | 49.19 |
| USD | 41.8 | 42.22 |
| Всі курси банку | ||
У службі підтримки відповіли, що зі мною розірвано договір через нібито «тероризм» або
«відмивання коштів». Це смішно — у мене надходження були максимум 8−10 тис. грн на місяць.
Запропонували надати документи — приїхав у відділення, але консультант сказала:
«Навіть не пробуйте, все одно відмовлять». Просто подала бланк на закриття рахунку.
Коли намагався вказати IBAN для переказу залишку (приблизно 5 тис. грн), вона зупинила мене, сказала, що це «дрібниці» і що гроші можна отримати лише в касі. Де це прописано — ніхто не пояснює.
І ще одне — почали ставити питання:
«У вас багато переказів на іншу картку».
Я пояснюю — це моя кредитна картка, я просто погашаю кредит. А мені відповідають: «Це теж треба пояснити письмово, чому ви переказували гроші з однієї своєї картки на іншу». Абсурд повний.
Ставлення — принизливе. Обслуговування — відсутнє. Професіоналізму — нуль.
Підтримка в чаті ще намагається щось допомогти, але співробітники у відділенні — повна байдужість.
Не раджу нікому. Закривають рахунки без пояснень, блокують доступ, гроші повертають невідомо коли. Із клієнтами, навіть багаторічними, поводяться як із підозрюваними.
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції від співпраці з нашим Банком. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш клієнт отримував лише гарні враження від обслуговування в Райфі та отримував якісний сервіс.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Ваше звернення передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp