Безпека коштів клієнта — повний нуль.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49 | 49.79 |
| USD | 42 | 42.36 |
| Всі курси банку | ||
Тобто, по-перше, будь-який магазин, тренажерний зал, таксі і т.д. може скасувати повернення коштів, ви можете це не помітити і заплатите двічі, адже масштабний, європейський, як ви себе позиціонуєте, банк, напевно, не має змоги хоча б попередити про списання клієнта, чи повідомите про це списання, яке вже відбулось, не кажучи про те, щоб взагалі запитати у клієнта дозвіл на списання! Я могла б платит наприклад, у Вінниці, а потім повернутись в Харків, цікаво яким би чином я потім повертала б кошти, завдяки банку мені б прийшлось їхати до Вінниці та розбиратись там?
Як можна не попередивши клієнта, дозволити списати кошти після їх фактичного повернення на рахунок???
По- друге, в виписці жодного відображення повернення, а потім списання. Окей, фактично, як ви кажете, «повернення не було», хоча кошти як раз фактично і повернулись на рахунок, пропустимо цей момент, я звернулась з запитом «допоможіть тепер це довести, дайте довідку чи більш розширену виписку», результат — мені написали де я можу сформувати виписку! Я майже 10 років клієнт банку з банківською освітою, я знаю де формуються виписки! Мені потрібно було пояснення як так сталось, що клієнт у вас не на першому місці і ви не вважаєте за потрібне попереджати про списання власних коштів клієнта, цього мені не пояснили, я просила підтвердження — теж ні.
В результаті, я витрачаю свій робочий час на те, щоб повернути свої ж кошти, я витрачаю час на спілкування з вашим «топ» оператором, на спілкування з менеджером тренажерного залу, я витрачаю свій час на поїздку до тренажерного залу, яка не входила в мої плани і на цей відгук я теж витрачаю час, хоча я ніколи не пишу відгуки, але за багато років співпраці — ця ситуація заставляє задуматись над обслуговуючим банком. Як бонус, я тепер без грошей, на які розраховувала, невідомо на який термін, і чи взагалі повернуть їх, адже тепер я вимушена чекати, поки тренажерний зал зведе звіти по кассі з терміналом, з виписками і тоді можливо поверне мені кошти.
Гроші не великі, але в сьогоднішніх умовах, враховуючи моє місцезнаходження — це взагалі не топ і не той рівень банку, який ви собі позиціонуєте. Сумма могла бути значно більшою і я б могла потрапити в гіршу ситуацію, тому тепер я сто раз подумаю в який банк мені спрямувати свої кошти.
Проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Списання відбувається лише в тому випадку, якщо до Банку надходить запит від сервісу. У разі неуспішності операції чи то повернення, то кошти розблоковуються і у виписці ця операція відсутня. Якщо надходить запит від сервісу — кошти можуть бути списані й операція буде відображена у виписці.
Ми цінуємо кожного нашого клієнта та прагнемо, щоб Ви отримували виключно позитивні емоції від осблуговування. Щиро бажаємо в усьому розібратися та допомогти Вам із вирішенням. Фіксуємо Ваш запит до менеджера з клієнтського сервісу, який з Вами зв’яжеться в індивідуальному порядку та буде тримати ситуацію на контролі. Просимо очікувати на дзвінок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp