Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Рея задолбала!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ева Вангарова 28 березня 2025, 10:05
Ситуация у близкого человека — в наличии виртуальная зарплатная карта райфа, человек разбивает телефон, доступ до мобильного банкинга по этой причине невозможен, пароль он не помнит. На новый телефон ставит май райф, приходит подтверждающее смс, потом приложение просит подтверждение по селфи — десять раз (!) сделано селфи, не принимает! Что-то не нравится. Просит ввести последние 4 цифры, дату срока действия и cvv — в наличии нет физической карты, а вирутальная в приложении, в которое нереально зайти и посмотреть дату нет возможности. На дворе выходные, отделения не работают. Доступа к карте нет. Пробуем связаться через техподдержку, чтобы описать текущую ситуацию и получить верный алгоритм действий — везде эта зацикленная робот Рея, которая вообще не может решить адекватно текущий вопрос, и связи с живым оператором не даёт! По всем телефонам — Рея, на всех мессенджерах — Рея. Через пол-часа общения с ней чувствовали себя такими же идиотами, как этот робот… Её цель по ходу — задолбать до истерики звонящих, чтобы они просто забили на ваш банк и закрыли счет. КАК, скажите, человеку в выходной день получить доступ к живому оператору? Судя по откликам, доступ к оператору можно получить только…ЧЕРЕЗ ЗАЛОГИНЕННОЕ ПРИЛОЖЕНИЕ! (к которому близкий человек не мог получить доступ из-за отсутствия связи с оператором). Испортили нормальный банк, просто конченая поддержка!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
28 березня 2025, 10:13
Добрий день!

Нам щиро шкода, що склалася така ситуація і це вплинуло на ваше враження про Райф. Хочемо зазначити, що наш Банк активно впроваджує штучний інтелект для покращення обслуговування. Бот Рея допомагає швидко вирішувати поширені запити, що дозволяє отримувати відповіді без довгого очікування в черзі. Рея охоплює багато стандартних питань, що значно зменшує час очікування для клієнтів.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення дані власника рахунку (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Очікуємо на зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 1

+
0
krv77
krv77
31 березня 2025, 7:40
#
Так, раніше, якщо рея не могла розпізнати питання, двічі говорив «зв'язок із оператором» та норма. Зараз рея просто кладе трубку. Тупувата вона…
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 49 49.79
USD 42 42.36
Всі курси банку

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 49 49.79
USD 42 42.36
Всі курси банку