Забагато хочуть інформації в своїх анкетах
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.5 | 49.19 |
| USD | 41.8 | 42.22 |
| Всі курси банку | ||
Ситуація виникла через заміну закордонного паспорту. Користувався послугами Райфу виключно в межах користування карткою АТБ. Отже, коли надійшла СМС «ми помітили що у вас змінились паспортні дані, зверніться до відділення для їх оновлення» подумав — ну треба так треба, наче не важко серію номер нового паспорту повідомити. Але був здивований кількістю запитань, ніяк не пов’язаних з паспортними даними (освіта, сімейний стан і таке інше…).
!!! І не треба, будь ласка, оце ваше «великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ» відповідати — в постанові якою банк керується прописано, що кожен банк сам визначає обсяги моніторінгу (анкетування) своїх клієнтів.!!!
Отже побажавши від мене забагато персональної інформації тебер ви не маєте ані клієнта, який виключно за рахунок власних коштів робив банку рух на балансі, ані відповідей на ваші численні питання. Натомість маєте моє переконання не користуватись більше послугами вашого банку. …Три зірочки ставлю тільки (!!!) за чудову і чуйну роботу дівчат контакт-центру. Вони відреагували непогано, але запізно.
Нам щиро шкода, що дана ситуація завдала Вам незручностей та вплинула на Ваше враження про банк.
Відповідно до вимог чинного законодавства Райффайзен Банк не має права обслуговувати клієнта, якщо його ідентифікацію (переідентифікацію) не проведено своєчасно. За таких умов банк вимушений здійснювати блокування рахунків та обмежувати видаткові операції по ним.
Переідентифікація існує двох типів:
Планова переідентифікація — проводиться не рідше одного-п’яти років, залежно від оціненого банком ризику. Однак банк може здійснювати уточнення інформації і частіше, оскільки клієнт погоджується з внутрішніми правилами, які діють у банку, коли підписує відповідний договір.
Переідентифікація за запитом банку — залежить від обставин, які виникають під час ділових відносин клієнта з банком. Така ідентифікація проводиться у разі:
— наявності суттєвих змін у діяльності клієнта;
— закінчення строку (припинення) дії, втрати чинності чи визнання недійсними раніше наданих до банку документів;
— втрати чинності/обміну ідентифікаційного документа клієнта/представника клієнта (паспорт/ID-картка/тощо);
— встановлення факту належності клієнта до PEP (PEP – особи, що займають важливі державні посади).
При оновленні даних співробітники дійсно можуть задати Вам питання, необхідні для заповнення анкети персональних даних в банку.
Райф з великою повагою ставиться до конфіденційної (персональної) інформації всіх без винятку осіб, які мають на меті отримати або вже отримують банківські, фінансові послуги Райфу і здійснює обробку (в тому числі передачу) персональних даних виключно після одержання від клієнта згоди на це. Це здійснюється з метою надання якісних банківських, фінансових послуг нашим клієнтам та відповідно до діючого законодавства.
Хочемо зауважити також, що дані обробляються обмеженою кількістю співробітників, які пройшли навчання з курсу захисту персональних даних та мають зобов’язання про нерозголошення конфіденційної інформації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp