Найгірша підтримка з усіх банків з якими працюю!!! ((((
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 10 грудня 2024, 11:02
- #
- Корисний коментар
Дякуємо за очікування!
Ми дійсно засмучені, що у Ви отримали саме такі емоції при використанні послуг Банку. На всі 100 % згодні, що доступність Інформаційного центру має бути легкою та займати мінімум часу. Наш бот Рея активно вдосконалюється, щоб кожен клієнт зміг швидко вирішити своє питання чи отримати відповідь. Під час дзвінка достатньо озвучити своє пряме питання, а в свою чергу наша Рея наддасть відповідь або переведе до оператора.
Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним й мав гарний настрій після вирішення питання, та завжди готові допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій.
У нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла, які готові докласти максимальних зусиль для вирішення питання.
Просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер) для аналізу ситуації. Чекаємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми дійсно засмучені, що у Ви отримали саме такі емоції при використанні послуг Банку. На всі 100 % згодні, що доступність Інформаційного центру має бути легкою та займати мінімум часу. Наш бот Рея активно вдосконалюється, щоб кожен клієнт зміг швидко вирішити своє питання чи отримати відповідь. Під час дзвінка достатньо озвучити своє пряме питання, а в свою чергу наша Рея наддасть відповідь або переведе до оператора.
Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним й мав гарний настрій після вирішення питання, та завжди готові допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій.
У нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла, які готові докласти максимальних зусиль для вирішення питання.
Просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер) для аналізу ситуації. Чекаємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- +6
- natashaGra
- 10 грудня 2024, 12:06
- #
Стандартная скопированная отписка и больше ничего. Ищите другой банк. К сожалению сейчас мало нормальных банков
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.2 | 43.94 |
USD | 41.55 | 42.2 |
Всі курси банку |
Аж бісить, щоб отримати допомогу потрібно пройти 10 кругів АДУ!!!
Я так і не отримав допомоги від банку і зараз в мене тільки 1 бажання, ЗМІНИТИ БАНК на адекватний.
2) Також в банку, у відділенні на Рейгана 6 працюють не кваліфіковані, та зовсім не клієнтоорінтовані працівники. Не хочуть виконувати свою роботу, постійно намагаються відшити пошвидше.
Раніше банк задовольняв мої потреби, але зараз точно буду міняти, тому що у моменти коли потрібна допомога — ВИ ЇЇ НЕ ОТРИМАЄТЕ, або щоб отримати вам прийдеться їхати у відділення, і то не факт, що там Вам попадеться нормальний кваліфікований спеціаліст, який буде мати бажання Вам допомогти!!! (я ФОП і працюю з 2008 року, мав справу з багатьма банками України, але сьогодні вперше банк мене так вібисив)
Якщо це читає якась служба банка — зробіть щось з вашим голосовим помічником, щоб можна було вийти на живу людину, а також відправте своїх працівників з Рейгана 6 на підвищення кваліфікації. (працівники які займаються юридичними особами)
Проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми дійсно засмучені, що у Ви отримали саме такі емоції при використанні послуг Банку. На всі 100 % згодні, що доступність Інформаційного центру має бути легкою та займати мінімум часу. Наш бот Рея активно вдосконалюється, щоб кожен клієнт зміг швидко вирішити своє питання чи отримати відповідь. Під час дзвінка достатньо озвучити своє пряме питання, а в свою чергу наша Рея наддасть відповідь або переведе до оператора.
Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним й мав гарний настрій після вирішення питання, та завжди готові допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій.
У нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла, які готові докласти максимальних зусиль для вирішення питання.
Просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер) для аналізу ситуації. Чекаємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp