Найбільш тормознутий банк, що я зустрічав
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
В мене немає проблеми з фінмоніторінгом і я розумію чому рахунок було заблоковано. В мене є проблема що це в вас займає повний робочий тиждень. Я не розумію, що можна перевіряти тиждень, якщо в інших банках це займає години. Розумієете різницю? Тижні - години.
Інформацію про себе в приватні я написав.
Інформацію про себе в приватні я написав.
- +
- +6
- natashaGra
- 28 листопада 2024, 15:03
- #
Считайте вам дали знак, лучше не связываться. Подобные по отношению — таском, кредиагриколь, абанк (у него вообще всюду блокировки)
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 28 листопада 2024, 18:25
- #
- Корисний коментар
Добрий день!
Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент, маємо інформацію, що з Вами зв’язався наш менеджер та питання було вирішено.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент, маємо інформацію, що з Вами зв’язався наш менеджер та питання було вирішено.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 44.23 |
USD | 41.3 | 41.77 |
Всі курси банку |
І ось я надіслав документи 20.11.2024 і райфайзен тиждень, ПОВНИЙ ТИЖДЕНЬ, порівнює чи перевищують доходи з трьох декларацій, що я надав, мої сумарні витрати. Для порівняння в Приваті мені все розблокували за 1 годину.
Потім з банком дуже складно зв’язатися, бо в старому додатку пише «чат доступен лише в новому додатку», а в новому додатку при натисканні на іконку з навушниками показує екран з номером телефону 0800 500 133 і там немає ніякого способу почати чат. Коли я подзвонив по цьому номеру мені відповів робот і потім я 10 хвилин кричав на цього AI голосового помічника, що мені потрібен фінмоніторінг та оператор, а вона мені пропонувала написати в чат, в який неможливо написати.
Нарешті коли я додзвонився до оператора, оператор не зміг мене навіть з'єднати з відділом який тиждень порівнює два числа. Все, що вона змогла запропонувати — це написати e-mail і знову, напевно, тиждень чекати відповіді.
P. S. Я взагалі збирався з нового року до цього банку свій ФОП переводити, бо в банку тарифи на продаж валюти вигідніші ніж в Приваті — але тепер все, ніколи в житті.
Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Що стосується робота при дзвінку до банку — ми розуміємо, що ви хочете одразу з’єднуватися з оператором. Ми працюємо над покращенням наших сервісів, і банк прямує в напрямку використання штучного інтелекту для забезпечення максимально швидкого та ефективного вирішення вашого питання. Іноді дійсно стаються ситуації, коли функціонал, як і будь-яка техніка, не працює досконало. Дякуємо за Ваш зворотній зв'язок та просимо з розумінням ставитися до можливих «недосконалостей», ми аналізуємо кожне побажання та робимо все для вдосконалення роботи сервісу.
Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані: Ваш ідентифікаційний код, номер телефону, з якого Ви дзвонили до банку, дату та час дзвінка.
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент, маємо інформацію, що з Вами зв’язався наш менеджер та питання було вирішено.
З повагою та турботою,
@RaifHelp