Мінфін - Курси валют України

Встановити

Заблокували карти пенсіонера

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
gegedosh009 18 листопада 2024, 17:56
У мене стік термін оновлення даних. Смс я отримував кажу одразу. Але через деякі обставини дотягнув до заблокування інтернет банкінгу. Функції зняття готівки і розрахунки по терміналу були доступні.в чаті з банком працівниця мене завірила, що картки активні і можна ними користуватися. На наступний день 18.11 мої картки стали заблоковані, про що мене ніхто не попереджав. В чаті компанії знову мене завірили, що все буде добре лише актуалізуйте данні по телефону (щоб швидше було).після того мені зателефонував менеджер. В кінці кінців мені так і не розблокували мої рахунки (в тому числі і пенсійну карту) і я залишився без грошей і ліків в цей день. Не рекомендую цей банк нікому із пенсіонерів.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
18 листопада 2024, 18:02
Добрий день!

Нам дуже прикро, що у Вас склалось негативне враження про роботу Банку в цілому. Маємо запевнити, що Райф не блокує рахунки безпідставно. Відповідно до вимог чинного законодавства, Банк проводить актуалізацію даних (повторну ідентифікацію). Ми інформуємо про необхідність здійснити оновлення даних. Банк не має права обслуговувати Клієнта, якщо його ідентифікацію (переідентифікацію) не проведено своєчасно. За таких умов здійсюється блокування рахунків та обмеження видаткових операції по ним. Після надання актуальної інформації для проведення переідентифікації, співпраця поновлюється та рахунки розблоковуються.

Розуміємо, що ситуація є неприємною та ми хочемо розглянути питання у індивідуальному порядку. Тому, просимо написати нам у приватні повідомлення та надати Ваш ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 18 листопада 2024, 18:16
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 2

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
18 листопада 2024, 18:16
#
Корисний коментар
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
0
natashaGra
natashaGra
19 листопада 2024, 11:31
#
И зачем дважды копировать одну и ту же отписку ??? Вам что за количество копирование платят??? А потом вопросы — почему такое убогое приложение и отделения — а наверное все деньги на представителя банка ушли
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.1
USD 41.4 41.87
Всі курси банку

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.1
USD 41.4 41.87
Всі курси банку