Мінфін - Курси валют України

Встановити

Повна не компетенція співробітників банку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
dench1k 14 листопада 2024, 18:46
Вітаю. Я є корпоративним клієнтом Авалю, ТОВ, 8 числа надійшов запит на фінансовий моніторинг, всі запитувані документи та листи були надані Банку цього ж дня, і 9 числа було отримано лист щодо їх отримання. Після цього мені 12 числа надіслали такий самий запит, після чого я про всяк випадок створив запит в клієнт банку стосовно того чи точно вони отримали документи, на що відповіді не було надано. Сьогодні 14 число і я отримую листа від банку про те що відмовлено в обслуговуванні, тому що НЕ ОТРИМАНІ ДОКУМЕНТИ, і прохання надіслати ці самі документи повторно. В банку твориться повне жахіття та явні проблеми з документообігом. Прошу обробити документи та відновити користування рахунками.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
14 листопада 2024, 18:49
Вітаємо.

Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.

Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону та ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 2

+
+15
dench1k
dench1k
14 листопада 2024, 18:54
#
Написал в личные сообщения) бред тут копипастить не надо. презензий к проверкам абсолютно никаких нет. претензии к сотрудникам которые игнорируют полученные документы и видимо даже не открывали их, если третий раз в ответ на мои письма спрашивается то же самое. удивляюсь как вы работаете с таким подходом к документообороту.
+
0
dench1k
dench1k
18 листопада 2024, 19:04
#
До сих пор ничего не решилось и со мной никто не связался
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 43.9
USD 41.05 41.54
Всі курси банку

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 43.9
USD 41.05 41.54
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝 / Повна не компетенція співробітників банку