Бакк обкрадає клієнтів
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
- +
- +4
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 29 жовтня 2024, 16:34
- #
- Корисний коментар
Ваш запит зафіксовано до менеджера з клієнтського сервісу, який взяв питання під свій контроль. Маємо інформацію, що вже з Вами було встановлено контакт та повідомлено деталі по ситуації. Далі будемо тримати в курсі й як тільки будуть новини, менеджер Вам відразу зателефонує.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Миши плакали , кололись , але продовжоували нападати на кактус …
- +
- +4
- natashaGra
- 31 жовтня 2024, 12:12
- #
Одни отписки представителя почти полным комплектом
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41.65 | 42.22 |
Всі курси банку |
06.10.24 мною були вставлені у банкомат 49500. Банкомат вимкнувся, перезагрузився, кошти були не зараховані. Мною одразу було зателефоновано до райфу на спірну транзакцію. Я оголосила суму ту, яку було внесено 49500 одразу після цієї ситуації через хвилину.
09.10.24 банк зарахував 48000грн
На карту.
Питання: де мої 1500 грн???
Я хотіла у вашому банку відкрити рахунок фоп, але тепер довіри до вас не має
Банк грабить своїх клієнтів.
Тому оцінка 00000
Вже втретє я подаю на розгляд.
1) 09.10.24
2) 22.10.24
3) 27.10.24 сьогодні у мене був шок після дзвінка на гарячу лінію. Оператор повідомив що не зареєстровано моє звернення Це як???
Усі дзвінки у вас записуються. Можете прослухати.
Радити банк райфайзен не можу.
Ваш банк ВКРАВ у мне моїх 1500 грн. Сором.
Будмо відвертими, нам дуже прикро, що склалась така ситуація та Ви отримали негативне враження про Банку в цілому. Ми прагнемо до того, щоб кожен нам Клієнт отримував виключно гарний настрій після вирішення питання.
Хочемо пояснити, що Банк не здійснює несанкціонованих списань та дотримується чинного законодавства.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та допомогти у вирішенні. Просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp