Спорная транзакция
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 10 жовтня 2024, 11:19
- #
- Корисний коментар
По Вашому запиту сформовано запит до менеджера з обслуговування клієнтів, він проаналізує ситуацію та проведе комунікацію, прохання очікувати. Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- 0
- natashaGra
- 10 жовтня 2024, 16:25
- #
Пишите в полицию, тот банк очень любит отписки писать, но делать ничего не будет. Если есть возможность посоветуйтесь с юристом. С этой ситуацией будет очень много проблем
- +
- 0
- Анна Шиманска
- 29 жовтня 2024, 16:34
- #
В мене відкрито кримінальне діло, але банк, продовжує отримати гроші від мене яких я не брала, відмовляється повертати самостійно від третьої особи якійбвнк перерахував кошти.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Право выдавать электронные ключи есть не во всех банках,
Тем временем, как я находилась в Польше деньги снимались в Украине.Код не кому не передавался и не рассказывала. Пароли для приложения и для подписи не кому не передавался и не рассказывала, телефон находился со мной, не передавался никому. Я звонила в call центр и сразу оформила запрос о возврате несанкционированно списанных средствах. За 3,5 года обслуживания банка по кредитной карте не разу не возникало проблем, а тут такое?! Теперь возникает, такой вопрос, как это могло произойти? Банк же должен как-то отвечать и разбираться в сложившейся ситуации. Так как это произошло в субботу в Call- центр ответили что все отделение работают с понедельника, в понедельник с моего счета списалась последняя сумма из кредитного лимита, на нем остался «0».
Я узнала от сотрудников банка что такие ситуации в банке не единичные, система безопасности не идеальна это у банка с немалыми активами, зарубежной сетью. После этого позвонила обратно в Call — центр и подала заявку на спорную транзакцию, на что мне ответили нет оснований для возврата. Нет денег на кредитной карте, платите.
Пожалуйста, рассберитесь.
Сума шахрайства 142558, открыто уголовное дело.
В ночное время сделано 6ть платежей, списание средств с кредитной карты под «0». Должно было вызвать со стороны банка, службы безопасности банка, который отвечает за сеисание средств, необходимость проверить платежы в моменте их списания или заблокировать до выяснения.
Нам щиро шкода, що склалась така ситуація. Безпека наших клієнтів – найважливіший пріоритет Райфу. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань.
Хочемо зауважити, що всі списання Банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання було вказано всі дані / код підтвердження, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» в такому списанні.
Ми цінуємо кожного клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання. Просимо, написати нам у приватні повідомлення, для більш детальнішого аналізу з вказанням даних (ідентифікаційного коду або номеру телефону).
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp