Банк ігнорує свої обовязки перед клієнтом
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 5
- +
- 0
- Недорого Отзывы
- 21 вересня 2024, 12:17
- #
Может у гугла какая-то хрень опять? нфс у карты и телефона одно и то же
У Райфа термінали не читають NFC, потрібна фізична картка. Дивно що вам цього не сказали.
До речі в Європі така ж ситуація, всюди потрібні фізичні картки. Тобто ви, як вам і обіцяли, получили європейське обслуговування.
Що в цьому банку европейского окрім місця реестрації ?
Звичана рашнява банківська група (саме там вони отримує найбільший прибуток)
Звичана рашнява банківська група (саме там вони отримує найбільший прибуток)
- +
- 0
- natashaGra
- 21 вересня 2024, 17:01
- #
Если платить телефоном, то такие оплаты проблема вернуть , потому и доверяют больше пластику
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Будемо з Вами відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь Клієнта.
Фіксуємо повторне звернення до менеджера з клієнтського сервісу, який зв'яжеться з Вами та надасть пояснення в індивідуальному порядку. Дякуємо за розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp