Мінфін - Курси валют України

Встановити

Банк ігнорує свої обовязки перед клієнтом

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Anna Тищенко 21 вересня 2024, 11:16
Відділення за адресою: Полтава, вул. Монастирська, 5-А
Банк в своїй рекламі позиціонує себе як банк який працює за європейськими стандартами. А на ділі це не що інше як самий жахливий по обслуговуванню банк на Україні. Звернулися по питанню терміналу (звернення № 240919−21)який було видано хто зна коли нам банком, Даний термінал не считує інформацію зі смартфонів тільки із магнітних карт. Нас тепер гаряча лінія банку футболить до технічної підтримки і навпаки. За весь цей час нам даже ніхто не зателефонував ні з банку ні з тех. підтримки. Замовлення не виконується зовсім нас ігнорують, що перешкоджає обслуговуванню нами наших клієнтів. Між банком і тех підтримкую є договір. Згідно даного договору банк має право/обовязок контролювати виконання тех.підтримкою своїх зобовязань перед клієнтами банку. Але чомусь банк не бажає займатися цими питаннями перекладаючи це на своїх клієнтів. Ось такі європейські стандарти від Райффайзен банку. як в народі кажуть курям на сміх.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
21 вересня 2024, 11:21
Добрий день!

Будемо з Вами відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь Клієнта.
Фіксуємо повторне звернення до менеджера з клієнтського сервісу, який зв'яжеться з Вами та надасть пояснення в індивідуальному порядку. Дякуємо за розуміння.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 5

+
0
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
21 вересня 2024, 12:17
#
Может у гугла какая-то хрень опять? нфс у карты и телефона одно и то же
+
0
2XL
2XL
21 вересня 2024, 12:55
#
У Райфа термінали не читають NFC, потрібна фізична картка. Дивно що вам цього не сказали. До речі в Європі така ж ситуація, всюди потрібні фізичні картки. Тобто ви, як вам і обіцяли, получили європейське обслуговування.
+
0
Illja
Illja
30 вересня 2024, 11:35
#
Німці для прикладу платять смартфонами, прикладаючи їх до терміналів і в банкоматах, щоб знати готівку, достатньо прикласти карту чи смартфон не знаю хто вам сказав що в європі потрібні тільки фізичні картки
+
+15
khvorost
khvorost
21 вересня 2024, 16:32
#
Що в цьому банку европейского окрім місця реестрації ?
Звичана рашнява банківська група (саме там вони отримує найбільший прибуток)
+
0
natashaGra
natashaGra
21 вересня 2024, 17:01
#
Если платить телефоном, то такие оплаты проблема вернуть , потому и доверяют больше пластику
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися