Реклама і реальне обслуговування в банку це небо і земля. Не вірте рекламі
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.1 | 49.73 |
| USD | 42 | 42.4 |
| Всі курси банку | ||
Термінал не считує інформацію зі смартфону тільки із магнітної картки із заявкою звернулись на горячу лінію звернення зафіксували № 240919−21. По виконанню данного звернення не можемо отримати ніякої конкретної інформації. Ці колцентри як кажуть зовсім не в темі, усі відповіді по методичці. ніякої конкретики тільки« Заявка зафіксована. ». Заплановане виконання« «Має бути виконане»» «Вам зателефонують» Конкретно коли, ким і т.д. таємниця. Це що рівень Райфу в обслуговуванні клієнтів. Чи реклама це одне, а реальне обслуговувааня це зовсім інше.
Нам щиро прикро, що у Вас склалось таке враження, щодо співпраці з Райфом.
Запевняємо, у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Ми дуже хочемо допомогти у питанні та зафіксували звернення і передали в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який прокомунікує з Вами, щодо шляхів вирішення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp