Не відповідає стандартам і вимогам банківського відділення
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- 0
- KotletaDollarov
- 31 серпня 2024, 23:26
- #
Ерунда, райф это один из топов по качеству валюты, вам все верно сказали, под заказ везут синие и редко очень белые доллары. Время зустричи можете игнорировать и прийти на 13 после инкассации отделения. Когда были жесткие блэкауты или тревога до конца дня, можно было договориться с поддержкой или отделением, чтоб валюту оставили вам на завтра. Без заказа дадут с кассы что сдали другие клиенты (убитые в тч)
Не видали валюти, тому що не було в наявності, крім старих купюр, які в банках і канторах приймають з уцінкою. У відділенні жодного разу не було жодної купюри нового зразка (я не вказую року випуску, але думаю, що всі розуміють про що йдеться). Зрештою, банк мав повідомити при замовленні валюти, що відділення не працює при відключенні електроенергії (клієнти можуть не знати про таку обставину). Представникам банку слід уважно читати відгук, щоби покращити роботу горезвісного відділення, а не писати : «Щодо виданих купюр…» (не було виданих). Жахливе відділення! Не рекомендую!!!
- +
- 0
- natashaGra
- 1 вересня 2024, 21:12
- #
А что вы хотите райфхелп под каждым отзывом отписку копирует. Оттуда и не соответствие обстоятельств в отписках. Что несёт потерю репутации и имиджа — хотя на них банк похоже очень давно плевал
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Перш за все перепрошуємо за очікування відповіді. Нам прикро, що у Вас склалась така думка під час обслуговування у Райфі та це вплинуло на Ваше враження в цілому.
Ми не зупиняємось на шляху до вдосконалення та намагаємось створити комфортні умови обслуговування, навіть в таких складних умовах. Звертаємо увагу, що на сайті НБУ (https://power.bank.gov.ua/) розміщені всі Банки, які входять до спільної банківської мережі – Power Banking– та працюватимуть навіть у випадку тривалої відсутності світла.
Що стосується відділення за адресою м. Львів, вул. Липинського, 28, на жаль, немає встановленого генератора. Саме тому, під час відключення світла відділення переходить в режим консультації. При цьому, Ви завжди зможете відвідати відділення у місті, яке оснащено генератором, перевірити його наявність дуже просто на сайті Банку за наступним посиланням: https://raiffeisen.ua/viddilennya.
Також, для зручності Клієнтів є можливість записатися на певний час у відділення, яке працює при відключенні світла в Чаті підтримки додатку MyRaif чи Raiffeisen Online. Для зв’язку з оператором на Головній сторінці у правому верхньому кутку натисніть на кнопочку «навушників/повідомлення». Чат працює з 7:00 до 00:00.
Щодо виданих купюр в касі відділення, хочемо пояснити, на жаль, замовляти певний номінал та рік випуску, є неможливим, Ви завжди зможете отримати кошти наявні в касі Райфу. Сподіваємось на Ваше розуміння.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію, а тому будемо вдячні якщо вкажете свої дані в приватні повідомлення, а саме: ідентифікаційний код або контактний номер телефону.
З повагою та турботою,
@RaifHelp