БОРОТЬБА з ВІТРЯНИМ МЛИНОМ - це боротися з РАЙФАЙЗЕН банком
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.1 | 49.73 |
| USD | 42 | 42.4 |
| Всі курси банку | ||
Боротися з вітряками — безперспективно і безглуздо шукати і чекати справедливості там і від тих, хто її забезпечити не може і не хоче. Таке саме я відчула при намаганні повернути 20 000,00 грн, які з'їв термінал Райфайзен банку 25.07.2024 р. Вже закінчилася третя перевірка… За інформацією Ірини, менеджера, яка взяла під особистий контроль мою справу, мої слова і опис ситуації не відповідають дійсності. Тобто я вигадала дану ситуацію і вже місяць марно морочу голову. Цього разу мені назвали дані реєстратора терміналу. Згідно ним два перших внесення відповідають дійсності (1 — 20 000,00 грн., 2 — 10 000,00 грн.), а трете згідно звіту терміналу було в сумі 15000,00 грн. На мої спроби довести, що третє внесення було в сумі 40000,00 грн. і мені термінал повернув відразу 5000,00 грн. — відповідь одна: «Ваші слова не відповідають дійсності».
Зі слів Ірини, відеокамера в терміналі на Сім'ї Сосніних, 17 («Ашан») не працює. Тобто їх висновки ґрунтуються виключно на даних електронного реєстратора термінала. В якому вже видно помилку. Він навіть не зафіксував ПОВЕРНЕННЯ (при вкладанні мною 40000,00 грн., 5 000,00 грн. було повернуто,) а зафіксував тільки прихід, і то не вірний — 15000,00 грн. Це відбулося, бо загальна кількість купюр, які я внесла за 3 рази в межах однієї транзакції склала більше ніж 90 штук. Це і є моя помилка.
Наголошую ще раз. Я внесла загальну суму 65000,00 (20000,00+10000,00+40000,00 (5 повернулося). А мені зарахувалося на карту 45000,00 грн.
Пишу це не тому, що шукаю справедливості. Вже впевнилася, що від банку Райф справедливості чекати марно. Пишу для того, щоб всіх застерегти — не зв’язуйтеся з цим банком-шахраєм. Зі слів тієї ж Ірини, такі ситуації за роки її роботи трапляються далеко не вперше. І мені вже писала на пошту людина, в якої аналогічна ситуація, правда її банк обікрав на меншу суму — на 5000,00 грн.
P. S. Поліція на мою заяву від 06.08.2024 р. досі не відреагувала і відмовляються мені називати прізвище людини, на яку розписали мою справу.
Нам шкода, що ця ситуація вплинула на враження про нас. За Вашим попереднім зверненням було проаналізовано ситуацію та наш менеджер з клієнтського сервісу зв’язувався з Вами в телефонному режимі й навав всі пояснення.
Ми фіксуємо повторне звернення до менеджера, який зв'яжеться з Вами та надасть пояснення в індивідуальному порядку. Дякуємо за розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp