Мінфін - Курси валют України

Встановити

Некомпетентність працівників вражає

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Ігор Козакевич 15 серпня 2024, 20:04
Користуюся преміум послугами цього банку вже декілька років, на початку все було досить непогано, але останнім часом складається враження, що банк, просто, став економити на кфаліфікованих працівниках. В результаті сталося так, що некомпетентність працівників сьогодні завадила мені оплатити продукти у супермаркеті. Дійсно, до мене зверталися з банку і декілька разів просили надати документи про підтвердження моїх доходів, я надавав, але кожного разу документів було недостатньо. Тоді я зрозумів, що представниця банку, просто, сама не розуміє, що саме їм потрібно, зателефонував на гарячу лінію і попросив поміняти консьєржа через некомпетентність (робив це два рази), консьєржа так і не поміняли. Єдине, що помінялося це те що документи перестали просити. А сьогодні без жодного попередження мені заблокували рахунки. Це все можу підсумувати наступним чином — Райф — великий системний європейський Банк, який плювати хотів на своїх клієнтів. Однозначно не рекомендую цей банк нікому.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 серпня 2024, 9:06
Добрий день!

Перш за все вдячні за очікування відповіді.
Відверто кажучи, нам щиро прикро, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. З розумінням відносимось до Вашого відгуку та кожного дня ми докладаємо максимум зусиль для того, щоб створити комфортні умови для обслуговування.
Зауважимо, що процес перевірки шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Якщо надані документи та пояснення в повному обсязі покривають запит, то Ви і надалі можете користуватися Вашими рахунками. Якщо пакет документів надано не в повному обсязі, колеги з профільного підрозділу повторно направляють запит з вказанням інформації чого саме не вистачає.

Для детального аналізу ситуації Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 16 серпня 2024, 15:41

Вдячні за очікування.
На поточний момент отримали інформацію від менеджера, Ваше звернення проаналізовано та надано всі пояснення по запиту. Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 7

+
+7
Валерка Котовский
Валерка Котовский
16 серпня 2024, 8:40
#
Как подать иск на банк через электронный суд расписал у себя в блоге
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
16 серпня 2024, 15:41
#
Корисний коментар

Вдячні за очікування.
На поточний момент отримали інформацію від менеджера, Ваше звернення проаналізовано та надано всі пояснення по запиту. Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
+7
natashaGra
natashaGra
16 серпня 2024, 17:47
#
Вот загадка — зачем «большому системному и европейскому банку» такая штатная единица как представитель на этом сайте с постоянными шаблонами??? Работает очень плохо, часто раздражает. З повагою и турботою больше похоже на издевательство после тех отзывов , что есть. Может надо уже как-то реорганизовать работу представителя???
+
+37
Ігор Козакевич
Ігор Козакевич
16 серпня 2024, 18:30
#
Десь післяобіду до мене дійсно задзвонили і пообіцяли, що зі мною звяжеться новий менеджер і надасть всі деталі щодо того який документів бракує. Вгадайте що… Ніхто не задзвонив, і я залишаюся з заблокованими рахунками на вихідні. Так тримати, банк Райфайзен!
+
+7
natashaGra
natashaGra
18 серпня 2024, 19:41
#
Проще ж тут шаблоны писать , чем заняться клиентским сервисом. Вообще для «большого, европейского и системного» банка просто позор. В норм банке уже б давно за такое всех причастных наказали
+
0
Ігор Козакевич
Ігор Козакевич
19 серпня 2024, 19:55
#
Ситуація станом на 19.08.24: Схоже в у великого і системного банку таки проблема з кадрами, нового менеджера не надали (як обіцяли), спілкувався зі старим. Але, заради справидливості, варто зазначити, що цього разу мені надали чіткий список документів які я надіслав поштою до 16:00 та отримав підтвердження про отримання. На моє запитання про те коли мені розблокують рахунки — повний ігнор, схоже що прогнозування таких речей у великому та системному банку це завдання надскладне. Чекаємо…
+
0
Ігор Козакевич
Ігор Козакевич
20 серпня 2024, 18:53
#
Гарні новини, — картки розблоковані, підозра у відмиванні грошей знята. Великому та Системному банку можу лиш побажати зменшити рівень параної та трохи більше цінувати клієнтів. Напевно не варто давати каральному відділу стільки волі руйнувати репутацію.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.6 43.55
USD 41.1 41.58
Всі курси банку

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.6 43.55
USD 41.1 41.58
Всі курси банку