Мінфін - Курси валют України

Встановити

Некомпетентність співробітників і перевищення повноважень

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Inaina 13 серпня 2024, 16:23
Банком було заблоковано всі рахунки, без попередження і без повідомлення. Дізналась про це, зайшовши в додаток. Згодом через два дні прийшов лист на пошту, що відносини розірвані без права відновити в звʼязку з ст. Про запобігання та протидію легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом. Пишу в чат-бот, що робити в даній ситуації, адже з моєї сторони не було порушення ні одного з пунктів договору між банком в мною, і ні одного закону України. Мені написали пошту, що зверніться до відділу з даних питань. Писали їм декілька днів, відповіді не було, працівники не хочуть оброблювати заявки. Згодом через декілька днів мовчання мені відповідають одне й те саме. Пишу в листі до банку, поясніть по яким саме транзакціям виникли питання, я все можу пояснити і не хочу розривати відносини. У відповідь знову тиша, чекаю на 5−7 днів. Нарешті співробітники хоч щось почали просити по документах. Написала кучу пояснень, підтвердила операції, підтвердила документами родинні звʼязки з батьком. Все спілкування займає вже більше місяця, але далі все більше було схоже на знущання. Банк потребує знову пояснення, але ті, на які я вже давала відповідь. Тепер в мене питання. Документи, які надсилаються клієнтом, читаються працівниками чи я сама з собою там спілкуюсь? Далі банк почав надсилати запити, щоб я відправила їм виписки з банків і ідентифікаційний код мого батька і сестри. Нащо їм написала, не можу зрозуміти навіщо, якщо заблоковані мої рахунки, а ця інфо стосується третій осіб і має право не розповсюджуватись. На що банк відповів, що запит банку не покрито, бо я не надала інфо про батька і сестру. Бажання співпрацювати далі з банком немає, а вирішення проблеми так і не було. Без дозволу, без пояснень, без попереджень, без підстави Райффайзен банк блокує рахунки клієнтів. Відношення жахливе. Спочатку ви блокуєте рахунки і розриваєте відносини, а потім будете присилати повідомлення повернутись до вашого банку.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
13 серпня 2024, 16:28
Добрий день!

Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів.
Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.

Маємо на меті розібратись в ситуації та будемо вдячні, якщо Ви нам напишете у приватні повідомлення свої дані (контактний номер або ідентифікаційний код), для аналізу.
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 13 серпня 2024, 17:14
Ваше звернення передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 22 серпня 2024, 19:00
Добрий день!
Вдячні за очікування.
На поточний момент отримали інформацію від менеджера, Ваше звернення проаналізовано та вирішено.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 8

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
13 серпня 2024, 16:28
#
Добрий день!

Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів.
Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.

Маємо на меті розібратись в ситуації та будемо вдячні, якщо Ви нам напишете у приватні повідомлення свої дані (контактний номер або ідентифікаційний код), для аналізу.
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
+7
Kristinandr
Kristinandr
14 серпня 2024, 13:40
#
Таж сама ситуація, пишіть скаргу на міністрество фінансів, це якись прикол в мене зп мінімалка приходить мене записали в терористи та закупівлю зброї масового ураження, я відправила скаргу , чим більше скарг тим буде корисніше
+
+7
Валерка Котовский
Валерка Котовский
15 серпня 2024, 6:36
#
Министерство всё до заднего места, пишите иски в суды, только суд может наказать банкиров:) у нас вУкраине даже НБУ не работает) какие нафиг министерства :) только суд)
+
+7
Kristinandr
Kristinandr
15 серпня 2024, 12:44
#
Тоді підимо до суду, чому б і ні, щось повинно в країні змінюватися, люди не повинні даремно віддавати своє життя
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
13 серпня 2024, 17:14
#
Корисний коментар
Ваше звернення передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
+7
Kristinandr
Kristinandr
14 серпня 2024, 13:41
#
Як з Вами комунікувати як менеджери нічого самі не розуміють окрім вибачень ніяких пояснень, пишіть конкретно в чому відмивання коштів чи закупівля зброї, а не просто блокування і лист про припипення, що це за відношення?
+
+8
Валерка Котовский
Валерка Котовский
15 серпня 2024, 6:31
#
У себя в блоге я расписал как подать иск на банк через электронный суд, никуда ходить не надо, а так же в условиях войны заседание будет в режиме видеоконференции.
Банк не имеет право блокировать средства клиента если он не нарушил закон (доказать нужно) а так же если не было решения суда,
Разорвать договор он так же не может если клиент не нарушил договор или закон сгидно ст 1075 цку.
А так же банк не має права контролювати напрями коштів клієнта сгідно 1066−1068 цку, то есть должна быть обгрунтована пидозра что вы или ваши получатели связаны с легализацией или отмыванием, если вы не нарушили лимиты прописанные в ст 20 закону пвкфт это 400 т в мес или за один раз за зарахування.
Советую составить иск в суд и отсудить моральну шкоду за незаконное удержание средств + пеню сгидно ст 32 закону про платижни системы неналежне выконання доручення клиента, 0,1% от суммы за каждый день капает с заблокированных денег.
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
22 серпня 2024, 19:00
#
Корисний коментар
Добрий день!
Вдячні за очікування.
На поточний момент отримали інформацію від менеджера, Ваше звернення проаналізовано та вирішено.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 43.9
USD 41.05 41.54
Всі курси банку

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 43.9
USD 41.05 41.54
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝 / Некомпетентність співробітників і перевищення повноважень