Превышение должностных полномочий, некомпетентность сотрудников профильного отдела
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 5
- +
- +7
- natashaGra
- 11 серпня 2024, 16:03
- #
Как бы клоунада не стала трагедией для банка. В этой ситуации консультируйтесь с юристом, скорее всего пишите в полицию и НБУ. Есть общий для банков перечень документов, более которых банк не имеет права требовать. А кто отмывает деньги или нет надо ещё доказать
Как бы клоунада не стала трагедией для банка
тут залишається лише громад сміятись
Есть общий для банков перечень документов, более которых банк не имеет права требовать.
немає такого переліку, банк може запитати в клієнта будь які документи що мають відношення до підозрілих операцій
А кто отмывает деньги или нет надо ещё доказать
банк нікому нічого доказувати не забрвʼязаний
а от клієнт забовʼязаний довести банку чистоту своїх операцій, якщо хоче і надалі обслуговуватись в ньому
тут залишається лише громад сміятись
Есть общий для банков перечень документов, более которых банк не имеет права требовать.
немає такого переліку, банк може запитати в клієнта будь які документи що мають відношення до підозрілих операцій
А кто отмывает деньги или нет надо ещё доказать
банк нікому нічого доказувати не забрвʼязаний
а от клієнт забовʼязаний довести банку чистоту своїх операцій, якщо хоче і надалі обслуговуватись в ньому
- +
- +7
- natashaGra
- 11 серпня 2024, 18:03
- #
В постановлении НБУ #110 пункт 5/2 нету предоставления источника . И нету блокировки. В течение 10 дней банк обязан проанализировать финансовые операции и при необходимости выяснить причины превышения максимальной суммы фин операций
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Итог: потеряли клиента, который осуществлял весомые ежемесячные транзакции. Написала заявление на закрытие счёта. Жду 10 дней чтобы обналичить остаток с карты. Негативнейшее впечатление от этой конторки, которую не так давно объявляли спонсором войны. Никому не советую.
Перш за все вдячні за очікування відповіді.
Нам щиро прикро, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. З розумінням відносимось до Вашого відгуку та кожного дня ми докладаємо максимум зусиль для того, щоб створити комфортні умови для обслуговування.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів.
Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Хочемо повідомити, що Райффайзен Банк в Україні не має жодних зв’язків із російським банком. Що стосується клієнтів з росії – то ми припинили будь-які стосунки і з клієнтами, і з грошима російського чи білоруського походження. І ми, і Група дотримуємося всіх міжнародних санкцій.
Маємо намір не залишити Ваш зворотній зв'язок осторонь та будемо вдячні, якщо напишете нам у приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код.
Будемо вдячні за зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp