Некомпетентність або шахрайство?
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.1 | 49.73 |
| USD | 42 | 42.4 |
| Всі курси банку | ||
Я відразу зателефонувала на Гарячу лінію банку. Оператор зафіксував моє звернення і створив заявку на «Оскарження суми». Сказав, що заявка буде опрацьовуватися протягом 14 днів. Треба дочекатися інкасації. Весь цей час була з банком на зв’язку або по телефону або в чаті. Інкасація відбулася начебто на 6-й день після події — 30.07.24. Результату інкасація я не спромоглася добитися ні по телефону ні в чаті. Відповідь була — «Заявка на опрацюванні, рішення про повернення коштів ще не прийнято». Потім мені написали, що їм треба зробити додаткові запити для уточнення інформації. А вчора мені повідомили, не банк Офіційним листом, а після того як я сама телефонувала і писала в чат, що у них немає підстав повертати мені 20000,00 грн. На моє прохання дати мені можливість звернутися до служби безпеки банку для того, щоб подивитися записи з камер відеоспостереження на терміналі, також по всьому супермаркету розвішені камери — мені відмовили. Сказали, що служба безпеки цим займатися не буде. Це справа поліції. Вчора написала заяву в поліцію. Як будуть відбуватися події ділі — буду писати.
Проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам надзвичайно прикро, що із Вами склалась така ситуація. Дійсно, термінали — це теж техніка і іноді можуть траплятись збої.
Маємо на меті розглянути питання у індивідуальному порядку. Тому, просимо написати нам у приватні повідомлення та надати Ваш ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону.
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp