Некомпетентність або шахрайство?
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 7 серпня 2024, 11:05
- #
- Корисний коментар
Дякуємо Вам за очікування відповіді.
Нам надзвичайно прикро, що із Вами склалась така ситуація. Дійсно, термінали — це теж техніка і іноді можуть траплятись збої.
Маємо на меті розглянути питання у індивідуальному порядку. Тому, просимо написати нам у приватні повідомлення та надати Ваш ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону.
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам надзвичайно прикро, що із Вами склалась така ситуація. Дійсно, термінали — це теж техніка і іноді можуть траплятись збої.
Маємо на меті розглянути питання у індивідуальному порядку. Тому, просимо написати нам у приватні повідомлення та надати Ваш ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону.
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 7 серпня 2024, 11:13
- #
- Корисний коментар
Ваше звернення передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- +7
- natashaGra
- 7 серпня 2024, 20:08
- #
А представитель банка тоже может поломаться на этом сайте??? На один отзыв столько шаблонов — ситуация мягко говоря не красивая. При том , что обязанность следить за терминалами за банком — хозяином
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41.65 | 42.22 |
Всі курси банку |
Я відразу зателефонувала на Гарячу лінію банку. Оператор зафіксував моє звернення і створив заявку на «Оскарження суми». Сказав, що заявка буде опрацьовуватися протягом 14 днів. Треба дочекатися інкасації. Весь цей час була з банком на зв’язку або по телефону або в чаті. Інкасація відбулася начебто на 6-й день після події — 30.07.24. Результату інкасація я не спромоглася добитися ні по телефону ні в чаті. Відповідь була — «Заявка на опрацюванні, рішення про повернення коштів ще не прийнято». Потім мені написали, що їм треба зробити додаткові запити для уточнення інформації. А вчора мені повідомили, не банк Офіційним листом, а після того як я сама телефонувала і писала в чат, що у них немає підстав повертати мені 20000,00 грн. На моє прохання дати мені можливість звернутися до служби безпеки банку для того, щоб подивитися записи з камер відеоспостереження на терміналі, також по всьому супермаркету розвішені камери — мені відмовили. Сказали, що служба безпеки цим займатися не буде. Це справа поліції. Вчора написала заяву в поліцію. Як будуть відбуватися події ділі — буду писати.
Проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам надзвичайно прикро, що із Вами склалась така ситуація. Дійсно, термінали — це теж техніка і іноді можуть траплятись збої.
Маємо на меті розглянути питання у індивідуальному порядку. Тому, просимо написати нам у приватні повідомлення та надати Ваш ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону.
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp