Мінфін - Курси валют України

Встановити

Блокування рахунку та його закриття! Зверніть увагу, дуже погані співробітники, залишилась з негативними емоціями.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
ihara200305 6 серпня 2024, 14:57
Вчора увечері, свої зберігання я успішно вивела на карту Райфайзен, та лягла спати, о 3 ночі мені прийшло повідомлення що мій рахунок заблокований, зранку я набрала в службу підтримки, та вже о 14:00 була у відділенні банку. Я показала що кошти надійшли та деталі транзакцій. Також повідомила, що якщо я не можу розблокувати карту, мені потрібно хоча б закрити рахунок та отримати кошти, тому що потрібні для лікування за кордоном. Співробітниця банку, навіть не захотіла мене слухати, почала казати що, ви вже ніколи не будете клієнтом банку. На що я відповіла — добре, закривайте рахунок та видавайте мені гроші. Вона мені відповіла у грубому форматі та повідомила що мені треба залишити реквізити рахунку, на який БАНК переведе заблоковані кошти — чекати 2 НЕДІЛІ!!! Я їй сказала, що мої збереження, це мої збереження, мені допомогає мій хлопець військовослужбовець, вона мені почала акцентувати увагу з упором на те що «Вам що гроші надсилають декілька хлопців? У вас він не один? Підкажіть будь ласка як так можна, у такий час в країні? Хоч я всю ситуацію описала, мене навіть не почули.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
6 серпня 2024, 14:58
Вітаємо.

Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.

Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

У випадку, якщо Ви не можете надати документи — рахунки закриваються з переказом на рахунок в іншому банку, відкритий на Ваше ім'я. Процедура закриття зазвичай займає до 5-ти робочих днів, проте термін може бути і більшим в залежності від ситуації.

Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 6 серпня 2024, 15:28
Ваше звернення передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 16 серпня 2024, 18:18
Вітаємо. Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст для вирішення запиту. Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 12

+
0
ihara200305
ihara200305
6 серпня 2024, 15:07
#
Написала вам в особисті свій ІНН
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
6 серпня 2024, 15:28
#
Корисний коментар
Ваше звернення передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
+16
natashaGra
natashaGra
6 серпня 2024, 15:30
#
Ничего не решат, и скорее всего вы так и будете 2 недели ждать. Этот банк шаблоны отписок хорошо пишет, а по прямым обязанностям кпд работы 0
+
+22
ihara200305
ihara200305
6 серпня 2024, 15:42
#
Та я почитала вже відгуки про цей банк, але те як мене піднесла співробітниця банку, це було дуже неприємно. Закривайте рахунок та відайте мені мої кошти, це нахабство так себе вести.
+
+7
khvorost
khvorost
6 серпня 2024, 19:51
#
Хто гучніше всього кричить держи крадія ???
Ви все правильно зрозуміли)
+
+7
ihara200305
ihara200305
6 серпня 2024, 15:44
#
Чекаю на вирішення ситуації, начебто відзвонились, сказали зараз вам набере відділ який допоможе прискорити процес, якщо це дійсно так і кошти отримаю швидко, то зміню свою думку, але це все одно дуже прикро. Кошти великі для мене, та ризикувати на рахунок своїх планів я не хочу, не думала що таке може статися
+
+8
Usup80
Usup80
6 серпня 2024, 16:36
#
У мене подібна ситуація.Чекаю три тижні,щоб перевели гроші.Обіцяють,що переведуть тільки невідомо в якому році.Банк-помийна яма.
+
+22
ihara200305
ihara200305
6 серпня 2024, 16:39
#
Це якийсь жах…
+
+7
ihara200305
ihara200305
6 серпня 2024, 16:41
#
Мені сказали що мене скоро наберуть, але до сих пір не було дзвінка з відділу в якому обіцяли пришвидшити процес виведення коштів
+
+22
natashaGra
natashaGra
7 серпня 2024, 20:12
#
Тут либо с юристом писать в НБУ либо сразу подавать в полицию
+
+16
Валерка Котовский
Валерка Котовский
8 серпня 2024, 22:15
#
Как составить иск через электронный суд я расписал у себя в блоге)
Если вы не нарушили лимиты ст 20 пвк\фт 400 т грн в мес то банк обязан иметь доказы что вы нарушаете закон если он их не дал и в органы не обращался значит блокировка не законна.
ст 1066 1068 1074 цку банк не имеет право контролировать деньги клиента и встановлюваты будь яки обмеження без ришення суду или порушення закону.
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
16 серпня 2024, 18:18
#
Корисний коментар
Вітаємо. Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст для вирішення запиту. Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝 / Блокування рахунку та його закриття! Зверніть увагу, дуже погані співробітники, залишилась з негативними емоціями.