Мінфін - Курси валют України

Встановити

Неправомірні дії Банку.Зухвалість працівників

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Володимир Пукаляк 2 серпня 2024, 13:50
Відділення за адресою: Львів, вул. Любінська, 4
Вітаю.Хочу поділитись з вами своєю ситуацією, яка трапилась зі мною і Банком Райффайзен.Маю, картку зарплатну 'visa атб' іменна (тобто кошти зарплатні, мої.аванс і саме заробітня плата) Отож, отримавши аванс, на картку, на наступний день приходить лист на елнктронну скриньку, про те що Банк, припиняє зі мною ділові відносини, мотивуючи це ст. 15 абзацу 3 частини 1 Закону України«Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення« № 361-IX від 16.12.2019 р. передбачені обставини, з якими законодавець пов’язує наявність у Банка обов’язку щодо відмови від підтримання ділових відносин з Клієнтом.От, на насиупний день ходив у відділення (м.Львів вул.Любінська 4) де мені менеджер сказав, що це через букмекерську он лайн кантору.»Фавбет», Тому банк призупиняє ділові відносини.От, я в свою чергу надіслав листа у відповідь, щоб Банк надав пояснення, в чому мене звинуватили (і без можливості поновлення в банку) чому саме так, і без поновлення ділових відносин., на що отримав відповідь, що рішення банку є не змінним.
Як, написав вище, картка є зарплатна, а ще я оплачую аліменти.(колишня закордоном) Я написав звернення в НБУ, заява на розгляді…
Працюю, я на харчовому підприємстві.ремонтую обладнання…Я, незнаю, банк поміняти щоб отоимувати зар.плату, наразі неможливо (
Висновок: 21 століття, технології, і війна в нашій країні, здаєтся ми між собою маєм бути більш лояльними, так складаєтся враження, що Банк Райффайзен, як кажуть в народі Європейський не підтримує і не йде на зустріч клієнтам… оцінка найнища
Дякую
Фото, звернень можу надати…
Райффайзен Банк
Відповідь банку
2 серпня 2024, 13:53
Вітаємо.

Нам шкода, що дана ситуація вплинула на Ваше враження про банк.

Райф — великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту ваших коштів. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно.

У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.

Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 2 серпня 2024, 15:29
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 12 серпня 2024, 12:05
Добрий день!
Вдячні за очікування.
На поточний момент отримали інформацію від менеджера, Ваше звернення проаналізовано та вирішено. Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 6

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
2 серпня 2024, 15:29
#
Корисний коментар
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
+15
khvorost
khvorost
2 серпня 2024, 15:31
#
Тобто Вас не хвилює, що за підтримки ціеї банківької групи летять ракети на наші голови, та голови наших дітей (зокрема на м.Київ), батьків. Ця група як напряму фінансує це (грошима) так і допомогає з оплатою сірого імпорту (запчастини для цих самих ракет).
Вас не влаштовує лише заморозка грошей … ????
Так на мою думку правильна заморозка, бо ви допомагаєте з фінансуванням всього цього.
Бо банк без кліентів, просто зачиниться…
Також нагадаю, що під час 2 світовой війни, ця група використовувала труд полонених Україінців, історія циклічна…
+
0
Володимир Пукаляк
Володимир Пукаляк
9 серпня 2024, 11:13
#
Вітаю.Хочу вернутись до своєї ситуації знову…От, 23 липня 2023 року, закрили рахунок… Бездієвість і порушення права мене як споживача… в чому обмежує мене на отримання заробітньої плати.обмеження мене на існування,обмеження на користування матеріальними ціностями. Чому саме фінансовий моніторинг банку Райффайзен мене підозрив, і припинив зі мною ділові відносини? У мене не було фінанансових операцій, чи переказів : Які б були на суму до 5000 та погашення кредитів до 30 000 грн; зняття готівки з власної картки; здійснення розрахунків за комуналку; сплата аліментів, штрафів, податків, зборів, єдиного соціального внеску; оплата товарів або послуг в інтернеті за допомогою пластикової картки чи електронного гаманця. Це згідно статтею 20 Закону № 319-ІХ підпадають під ознаки порогової та підлягають перевірці з можливим подальшим повідомленням державних суб'єктів фінмоніторингу. Був дзвінок з банку,спілкувався …но питання не вирішено. Отримав заробітню плату, но я не можу своїми ж заробленими коштами користуватись… Це,як зрозуміти.
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
12 серпня 2024, 12:05
#
Корисний коментар
Добрий день!
Вдячні за очікування.
На поточний момент отримали інформацію від менеджера, Ваше звернення проаналізовано та вирішено. Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
0
Володимир Пукаляк
Володимир Пукаляк
17 серпня 2024, 9:14
#
Вітаю, а як саме побачити результат, вирішеної проблеми?
+
0
Володимир Пукаляк
Володимир Пукаляк
5 вересня 2024, 9:24
#
Вітаю.Проблема вирішена.Клієнтом банку не являюсь:) P. S. Проблема — це слово, яке використовують люди, що не хочуть розв’язувати питання та брати на себе відповідальність за свої дії чи бездіяльність. Взято з відомої інтернет енциклопедії.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝 / Неправомірні дії Банку.Зухвалість працівників