Блокування рахунків
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 6
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 26 липня 2024, 11:56
- #
- Корисний коментар
Вдячні за очікування.
Ми цінуємо співпрацю з Райфом, тим паче такий тривалий час.
Нам дуже прикро, що не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Зазначимо, що Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Дуже хочемо допомогти вирішити питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код.
Будемо вдячні за зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми цінуємо співпрацю з Райфом, тим паче такий тривалий час.
Нам дуже прикро, що не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Зазначимо, що Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Дуже хочемо допомогти вирішити питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код.
Будемо вдячні за зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- +34
- natashaGra
- 26 липня 2024, 12:07
- #
Абзац с хочемо пояснити вообще в каждом отзыве. Поваги и турботи здесь нет. Издёвка. Вообще обращайтесь к юристу или адвокату. Возможно он сможет этим «умникам» объяснить, что бездоказательно обвинять человека нельзя
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 26 липня 2024, 12:16
- #
- Корисний коментар
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- 0
- vadim240283
- 26 липня 2024, 21:03
- #
Какой банк может принять деньги с пометкой ст 15?
- +
- 0
- natashaGra
- 31 липня 2024, 9:54
- #
Скорее всего никакой- большие проблемы с такими деньгами в абанке, тас, пумбе, приват. Лучше просите банк отдать через кассу или самому перевести. После банковского перевода с пометкой возможен эффект домино в других банках (обратная сторона выполнения нормативов клерков этого банка)
- +
- 0
- Валерка Котовский
- 1 серпня 2024, 15:53
- #
У себя в блоге я расписал как подать иск на банк через электронный суд) я ржу когда читаю что банки шьют закон который подразумивает криминальный кодекс при его нарушении)) клиенту) это тоже самое что устроится в полицию и прочитать в законе что имею право носить пистолет и стрелять) и брать и стрелять :D
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41.65 | 42.22 |
Всі курси банку |
Я клієнт банку приблизно з 2016−2017років, коли почав отримувати ЗП на цей банк так як компанія з ним працювала. Потім коли звільнився і перестав отримувати ЗП на картку данного банку, все одно користувався послугами. За весь час співпраці не було ніяких проблем до 25.06.2024року. Я брав кредити (платив в принципі вчасно та завжди намагався достроково погасити), вносив власні кошти і т.д.
Власне про історію з блокування. З’явилося у мене в додатку повідомлення що банк мені може видати кредит, без струхування з відносно нормальною відсотковою ставкою, тож думаю скористуюся даною пропозицією. Зв’язавшись з оперетором все оформили за хвилин 10−15, це було 21.06.2024р, і ось кошти в мене на рахунку, перекинув трохи на інший банк, щоб закрити кредитку, оплатити комуналку так як з райфа не зручно платити ком.послуги. І ось 25.06.2024р, намагаюся я виконати платіж з даної карти, а мені пише що відмовлено, ну думаю можливо якісь неполадки чи щось таке, пробую пізніше виконати даний платіж знову відмова. До слова через додаток не можливо було оновити дані, вибивало повідомлення що тех.збій чи щось на зразок цього. Заходжу я на електронну пошту і бачу лист від банку що шановний клієнте АТ «Райффайзен Банк» (далі — Банк) висловлює Вам свою повагу та повідомляє про наступне.
Положеннями абзацу 3 частини 1 статті 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації
(відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню
розповсюдження зброї масового знищення» No 361-IX від 16.12.2019 р. передбачені обставини, з якими законодавець пов’язує наявність у Банка обов’язку щодо відмови від підтримання ділових
відносин з Клієнтом.
Використовуючи надане законодавством право, Банк даним листом повідомляє Вам про
відмову від підтримання ділових відносин від 25.06.2024 р. у зв’язку з встановленням неприйнятно
високого рівня ризику.
Поновлення обслуговування не можливе.
До цього не було ніякого попередження про блокування у разі не оновлення даних
Звернувся до оператора, на що мені відповіли що перекиньте нам копію паспорту, ідентифікаційний код, довідку про доходи. Все зробив так як сказали у відповідь прислали такий самий лист, на запитання чи може ще якісь документи потрібні чи виписки, прислали знову такий лист. На рахунку залишились кошти які заблоковані, та залишився непогашений кредит. Звернувся щоб кошти які заблоковані перерахували на кредит, менеджер по клієнтам Андрій № 645 відповів що розмовляв з фін.моніторингом і так можна буде зробити тільки потрібно звернутися до відділення подати заяву. Звернувся до відділення у м.Житомир на вул.Перемоги 10, це було 18−19 червня 2024р точно не пам’ятаю, на що мені відповіли, що все змінилось і вже так не можна зробити, треба подавати якусь іншу заяву, кажу добре, подали заяву відповіді ще отримав. На рахунок оплати по кредиту то це взагалі треш, звернувся уточнити на який рахунок проводити оплату, оператор мені відправив повідомлення з реквізитами, я звернувся до іншого банку, перекредитувався, зробили платіж, ті кошти зарахувалися на поточний рахунок для виплат, і зависли. Звернувся до оператора 24.07.2024 той відповів що мені передзвонить менеджер щоб вирішити питання, до пір ніхто не передзвонив. Натомість телефонують з кредитного відділу та запитують коли буде оплата по кредиту, розповів ситуацію сказали чекати, але ж то відсотки по кредиту нараховуються і ніхто їх скоріш за все не компенсує, хоча кредит мали б закрити ще 23.07 чи нехай 24.07. Ось така ситуація.
Проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми цінуємо співпрацю з Райфом, тим паче такий тривалий час.
Нам дуже прикро, що не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Зазначимо, що Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Дуже хочемо допомогти вирішити питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код.
Будемо вдячні за зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp