Безпідставне блокування раунків юр. особі
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 24 липня 2024, 11:04
- #
- Корисний коментар
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- +7
- natashaGra
- 24 липня 2024, 12:06
- #
Финмон в этом банке один из самых неклиентированных, как собственно и банк. А вам скорее всего понадобится юрист, чтобы решить проблемы с банком
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 24 липня 2024, 15:34
- #
- Корисний коментар
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43 | 43.9 |
USD | 41.05 | 41.54 |
Всі курси банку |
Термін розгляду документів, як зазначив банк, становить до 14 днів.
Проте, станом на сьогоднішній день, ми не отримали ніякої відповіді від банку стосовно направлених документів, неодноразові звернення не принесли результату, банк іх просто ігногує. Майже місяць рахунок заблоковано, а разом з тим повністю заблокована діяльність підприємства, компанія несе великі збитки, працівники вже місяць не отримують заробітну плату.
Не шановний банк, ви зловживайте наданими вам повноваженнями, прикриваючись законодавством!
Це очевидно и не повинно залишитись без уваги, необхідно надати максимальний розголос!
Нам дуже прикро, що у Вас склалась така ситуація.
Хочемо пояснити, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ і неухильно їх дотримується, як і всі банки в Україні, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми завжди готові проаналізувати ситуацію та вирішити її в індивідуальному порядку. Тому просимо Вас надати в приватні повідомлення ЄДРПОУ.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp