Вирішили загнати в борги, поки я за кордоном
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 10 липня 2024, 17:15
- #
- Корисний коментар
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- +12
- natashaGra
- 11 липня 2024, 15:18
- #
А можно как-то без шаблонных ответов??? Реально неуважение к клиентам. И если посмотреть под каждым отзывом одно и то же. Рассказывать «с уважением и заботой «легко, когда это в шаблоне. А если своими словами??? И на самом деле попытаться решить проблемы
- +
- 0
- blackangel37
- 6 серпня 2024, 11:44
- #
Дякую представнику банку Анастасії, проблему вирішити допомогли.
Цікавий факт, що виплив в переписці, що «По рахунку відбувається резервація плати за обслуговування, але це не проблема, для закриття/кошти не потрібно вносити.» Не зрозуміло тоді, чому не хотіли просто вже закрити рахунок через преміум-менеджера в такому разі, якщо це навіть і не мінус був (а резервація) і для закриття кошти вносити не було потрібно. Я навіть встиг трохи психанути та заблокував всі свої картки (не тимчасово) через додаток, поки спілкувався ще з преміум-менеджером.
Допитуватися вже не став, але мій досвід може бути в нагоді іншим, хто опинився в схожій ситуації.
По факту навіть залишив рахунок на всяк випадок на звичайному тарифі. Мінус відкотили.
Цікавий факт, що виплив в переписці, що «По рахунку відбувається резервація плати за обслуговування, але це не проблема, для закриття/кошти не потрібно вносити.» Не зрозуміло тоді, чому не хотіли просто вже закрити рахунок через преміум-менеджера в такому разі, якщо це навіть і не мінус був (а резервація) і для закриття кошти вносити не було потрібно. Я навіть встиг трохи психанути та заблокував всі свої картки (не тимчасово) через додаток, поки спілкувався ще з преміум-менеджером.
Допитуватися вже не став, але мій досвід може бути в нагоді іншим, хто опинився в схожій ситуації.
По факту навіть залишив рахунок на всяк випадок на звичайному тарифі. Мінус відкотили.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.1 | 44.27 |
USD | 41.55 | 42.25 |
Всі курси банку |
І ось в липні знову згадав про Райф, а там знову -1300 гривень в мінус. Я в шоці. Відміняти не хочуть, бо типу вже відміняли. Але ж звідки я знав, що така зміна правил без зміни тарифу? Преміум-менеджер каже, що на моїй стороні, але на питання, чому почалися списання ні в травні, ні тепер відповісти не може. Жах.
Райф, що мені зробити аби просто закрити рахунок без ваших поборів без пояснень та зміни тарифів та попрощатися з вами назавжди?
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції від співпраці з нашим Банком. Ми готові завжди піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла. Клієнт Банку – найголовніша людина, яку ми готові підтримати та допомогти.
Хочемо пояснити, що для користування рахунком безкоштовно, необхідно виконати умови тарифу, а саме здійснити операції та платежі по рахунку на загальну суму понад 15 000 грн на місяць. Якщо ці умови не виконуються, списується вартість тарифу.
Ми б не хотіли залишати осторонь Вашу ситуацію та бажаємо в усьому розібратися й допомогти із вирішенням. Просимо написати нам в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код чи контактний номер телефону) для аналізу. Чекаємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp